tisdag 26 augusti 2008

Vita Gåvor

Goddagens!

Är lite pirrig nu för tiden för rätt vad det är kan det dyka upp en present i min brevlåda! Jo, jag har blivit medlem i swapen "Vita Gåvor" och nu är det min första omgång... höst! I fredags var jag på posten med ett paket till någon här bland bloggarna.... än får jag inte säga vilken.... men jag hoppas att hon har fått paketet vid det här laget och tycker om det jag har köpt! Tihi! För det är ju inte alltid så lätt att leka detetktiv och gissa vad folk uppskattar för present.


För er som inte vet vad "Vita Gåvor" går ut på så kan jag berätta att man först måste få en plats bland 50 st andra bloggare. Fyra gånger om året, en omgång per årstid, så blir vi alla tilldelade en hemlig bloggvän och ska då försöka lista ut dennes inredningsstil med hjälp av hennes blogg. Sedan är det bara att ge sig ut och köpa något som man tror den här personen tycker om för 100 kr och skicka presenten innan ett visst datum... i det här fallet 31 aug. Alltså är det någon som är ute och handlar till mig just nu... Hi hi...det är ju det som är så spännande! Jag lägger ut det jag har fått så fort jag har fått det! ;O)

För mer information gå in på http://vitagavor.blogspot.com

Kramis!

7 kommentarer:

Marina sa...

Oj, så spännande det låter med presenter på posten.Man brukar ju abra få räkningar och tråkig reklam annars.

Hem och Lycka sa...

Visst är det kul! Har också skickat paketet till min vän och går nu och väntar på mitt eget ;-) kram!

Jenny Oak Fae sa...

HIMMEL vad spännande!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Fredrika sa...

Hej, jag går också i spänd förväntan. Har skickat mitt paket idag....
/fredrika

Solsjö - Under en vind sa...

Så spännande!! Kram!

Anonym sa...

Hej ! Tack för titten i min blogg! Jag har målat m. Distresser. Panduro börjar sälja dem nu, såg jag.Prova det är roligt. Fantastiskt fin blogg du har.

Jessan sa...

Vilken underbar pysselhörna! Vill ha!! Suck så fin....Ha en fin vecka! Kram jessan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails