onsdag 27 augusti 2008

Loppisfynd!!!

Hej hopp!

Idag är det en sådan där lycklig dag när man får gå in på ett "loppishus" alldeles själv och i lugn och ro bara få titta runt. Till min stora glädje så fyndade jag väldigt fina saker... se själva:





De här änglarna skulle de slänga för att de båda fattas en vinge. Men vad gör det om man ställer dem lite så här på sidan??? Jag fick dem i alla fall gratis! Tack tack! =O)


Visst är de söta!!!



De här tavlorna fanns också på loppisen... de såldes ju på Ikea för ett par år sedan! Och tröttnar man på motivet så är ju ramarna superfina!!!



Ohh, vad det är kul när man hittar så här bra saker för en billig peng! =o)


Loppisen heter Filippos secondhand och ligger i Osby/Marklunda. De har massor med fint utspritt på tre våningar!!!


Kramis!

6 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

SÅ fina saker du fyndat! Den där loppisen får jag nog besöka...kanske när jag åker till IKEA nån gång..?

: )

KRAM, Jenny

<3

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad underbar den är, den översta tavlan! Änglarna är supersöta de med och tänk att du fick dem gratis:) Härligt!!

Kram Annica

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina saker!!!

Ha det bra! Kramar!

Marina sa...

VIlka fynd! Änglar gillar jag mycket. Ses snart!Kram!

Stina sa...

Ja det är verkligen kul när man kan "loppa" till sig lite fynd.
Kram till dig goa.
Stina

Lynetmor sa...

Hei, så fine ting som du har kjøpt deg på loppis :-) Nei, Byggmester Bob bor ikke i Norge , han var bare på besøk he, he. Ønsker deg en kjempe fin dag :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails