tisdag 5 augusti 2008

Inspirerande bloggar


God natt....
FYYYY vad det stormar här utanför... men här sitter jag och har det lite mysigt i stugan! =o)

Innan ikväll så var det jättevackert väder och perfekt "drakflygarväder"...så det var det vi gjorde med vår son 2,5 år. Han äääälskade det och vill gärna göra om det imorgon!

Det är faktiskt skönt att koppla av lite från huset rent fysiskt, men i huvudet så är man ständigt där och söker ny inspiration! Idag tänkte jag visa er tre av de bloggar som oftast ger mig massor av inspiration och glädje.... tack för det! Här kommer de:


Lilla Blanka


Snickarsbacken
http://snickarsbacken.blogspot.com/


Annas hus på landet

http://annashuspalandet.blogspot.com

Jag är så glad att ni finns, även ni som jag inte har visat här idag. Ni ger mig alla en guldkant på tillvaron och ett stort leende på läpparna varje dag!

TACK!

JÄTTEKRAAAAM från mig!

6 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Ja, FY vad det har blåst, och gör fortfarande..!

Snickarsbacken känner jag inte till, men de andra är även 2 favoriter hos mig..!

: )

Kram, Jenny

<3

Marina sa...

Här har det också stormat rejält. Nästan alla stockrosor ligger längs marken och hela planteringsbordet har blåst omkull. Trist! Strömmen var borta hela natten.
Tack för tipsen om fina bloggar! Ha det så bra idag.

Lilla Blanka sa...

Hej!

Ja vädret är inte så roligt just nu..sommaren försvann bara så där! Hoppas den kommer tillbaks igen..vill ha några sköna veckor till innan hösten kommer :)

TACK snälla goa, vad söt du är som skriver så fint om mig! *kraaaam*

Snickarsbackern skall jag kika in till ni..Anna brukar jag besöka, en riktig favorit hos mig :)

Kram & tusen tack igen!
Mia

Cilla sa...

Hej!

Kul att du gillar min sida. Flyga drake var ju en bra idé när det stormar, fast igår var det nog i blåsigaste laget.
Vilken fin sida du har.

Kram Cilla

Lilla huset på prärien sa...

Ja - SOM det blåser. Idag har hela vår stora hängpil vällt! Trist.

Håller med dig om de vackra bloggarna - visst är det inspirerande! Den där mellersta har jag precis hittat faktiskt. De andra två har jag som favoriter sedan länge :)

Hälsningar Jenny

Jenni - Snickarsbacken sa...

Tack snälla du för omnämnandet, värmer massor ska du veta!

Kram Jenni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails