torsdag 21 augusti 2008

Lite nya inköp!

Hej!

Nu känns det som om jag tillfälligt har lite bättre med tid igen! ;o)

Innan så lovade jag er att visa vad jag hade hittat för fint i butiken "Söstrarne Greene" i Malmö och här kommer några av de sakerna:


Ett kuddfodral för ca 55:-

Grytlappar till barnspis 7:-/st


Söta "decilitermått" i hårdplast som rymmer 125 ml resp. 250 ml.
De kostar typ 11:- och 15:-

I går var jag på möhippa i Malmö och då sparang jag in det fortaste jag kunde på sydsveriges finaste möbel och presentbutik Ilva för att köpa en lampskärm till den här lampfoten som jag tidigare köpt där. Lampfoten kostar bara 250:- och skärmen 119:- inte så farligt tycker jag!


Till sist måste jag visa det här ursöta lammet som jag har köpt till mina barn på Öland. Den kommer från Teddykompaniet i Båstad. Det företag som, enligt mig, gör de absolut sötaste gosedjuren!


Ska nu gå och nana och vila min trötta kropp efter kraftansträngningarna på Utmaningarnas hus i Malmö igår. Det var bla där vi hade möhippan! Superkul! Fungerar ungefär som Fångarna på fortet med knåp man ska lösa i olika rum och få poäng!
Vi ses snart igen!
Kramis!

5 kommentarer:

Ulli sa...

Vilka fina inköp! Decilitermåtten var jättesöta (om man nu kan säga så om dem), lampan kanonsnygg, lammet så sött.

Trevlig helg!
Kram Ulli

Marina sa...

Kan riktigt känna hur mjukt det där lammet är! Jättegulligt!
Jag är ju på jakt efter randiga kuddöverdrag, det var fint det där du köpt.
Har dina planer för nästa helg ändrats eller ska du fortfarande på formexmässan? Träffen här står kvar annars!

På min gatan i stan sa...

Riktigt fina grejer du!
:-)

Kram!

Ina sa...

Vilka söta saker du inhandlat, de små måtten är supersöta verkliegn!!
Kram Ina

Brunkullan sa...

Så söta decilitermått! De skulle jag vilja ha:)
Har en degbunke i den stilen fast svart, och de där rosa skulle passa i stugan:)

Fin gardin du sydde också!

Susanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails