tisdag 5 augusti 2008

Det blev en dag på stranden....

NOT!!!! =o)

Nej inte idag heller... och väskan som står typ packad i hallen! Var är solen???
Väskan förresten var dock en bra investering! Den kommer från "Au Maison" och är tillverkad i vaxdukstyg. Jag "fyndade" den i början av sommaren för 30%, i butiken som ligger vid sidan om Öhrs lantcafé i Ör, på vägen mellan Växjö och Lammhult. En perfekt strandväska!





Om ni undrade vad jag köpte på den där campingen här om dagen så var det de här sakerna:
En liten väska, typ sminkväska och ett fint hjärta gjort av små blad. Väskan tänkte jag ha som en liten medicinväska, typ för plåster etc.

I morgon bär det av ut på lite loppisar tror jag...då får vi se om jag har hittat något kul... men chanserna kanske inte är så stora så här sent på sommaren! Vi får väl se?! Hoppas att ni alla mår väl... det gör jag!

Kramis!

9 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jättesöt liten väska! Och hjärtan är ALDRIG fel:)

Kram Annica

Malin sa...

å, vilken fin liten väska i rosa. Hjärtat va också supersött, VILL HA!!! =)

♥ Fyra årstider sa...

Vilken fin väska! Jag har med köpt en ny badväska som jag använt i sommar, mitt tema är rött. Nu ska jag kika runt lite hos dig.
Kram Lotta

På min gatan i stan sa...

Fint!!! :-)

Kram!

NinaH sa...

Söta väskor! Ha det så kul på loppis & lycka till med fynden!

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Vilken fin liten "plåster" väska! Jättesöt! //Linda

Anonym sa...

Jättefina grejer du köpt och jättefin blogg du har! Brukar läsa här regelbundet och du inspirerar verkligen!
En liten fråga... loppisar? Har du tips på var man kan åka på loppisar i omnejden? Jag orkar inte med Östergård i Öhr utan vill gärna hitta lite mindre ställen om du förstår hur jag menar?!
Ha en bra dag så länge!
Jenni

Stina sa...

Fina saker och härliga färger.
Bamsekram från mig.:-)

Hem och Lycka sa...

Fina köp, har själv samma lilla necessär! kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails