fredag 20 november 2009

Tävling!

~~♥~~

Hej på er alla nya och gamla bloggvänner och välkomna hit till en liten tävling!

I augusti månad hade jag haft min räknare igång i ett år och på den tiden har det varit 30 000 besök på bloggen! Helt otroligt! Det kunde jag aldrig drömma om... att så många kommer och hälsar på i min lilla blogg. Jag är verkligen hur glad som helst!

Som ett litet tack till detta så vill jag härmed lotta ut ett par gåvor.



1:a pris är ett zinkhus från Walter och Co. och ett litet God Jul-hjärta i sten.


Vinsterna är sponsrade av butik Änglabacken i Växjö.
Håll utkik för den 1 december startar de en webshop!


2:a och 3:e pris är ett gäng med små julkort:

Den som vinner 2:pris får välja vilken av de två julkortspaketen som han/hon vill ha!

Korten är sponsrade av Lina Gardelid Art
Lina har också en webshop med många fina saker!

Vill du vara med och vinna dessa fina priser så skriver du bara det i kommentarerna under det här inlägget. Har du blogg så har du dessutom chans till två lotter genom att länka till den här tävlingen på din blogg. Du får gärna använda bilderna här ovan för detta ändamål. Har du ingen blogg så kan du vara med ändå, men då är det viktigt att du mailar mig ditt namn så att jag får tag i din mailadress. Döp mailet till "Tävling"!
Tävlingen avslutas den 30 nov. kl.23.59! ;O)


Lycka till!

Vinnarna dras den 1 december!

~~♥~~


Änglabacken

Änglabacken är en jättefin liten butik som ligger i Växjö! Den ligger dock inte precis vid gågatorna, men det är inte så långt att gå dit. Ifall ni vill se det på en karta eller på GPS: en så är det Hovsgatan i Växjö som är adressen, även kallad Himlabacken.

Här kommer några bilder inifrån den härliga butiken:






Änglabacken är väl värt ett besök ifall ni är i krokana, annars får ni hålla utkik efter deras webbutik som startar den 1 december.

Kramis!

240 kommentarer:

1 – 200 av 240   Nyare›   Senaste»
monikanen sa...

Hejsan!
Jag besöker din blogg regelbundet;)
Vill gärna göra ett försök i denna fina tävling.
Ha en underbar helg.
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

Marina sa...

Jamen det är ju klart jag vill vara med o tävla. Dessutom länge sedan jag vann nu så kanske.......

Jättefina vinster!

Kramar!

Anjo sa...

Jahopp..kikar ju in här för jämnan...så jag tar väl och ger det ett försök....är gärna med i din tävling....länkar dessutom i min blogg...

kram

Anonym sa...

Jag vill oxå vara med.
Risk för att bli ensam kille;)
Sitter och kollar på frugans bloggar.
Har sett hur hon gör.
Gör ett försök hon älskar zinkhusen.
Skulle bli perfekt present,är lite dålig på det.
Patrik

. sa...

Åååh, så vackra priser! Har länkat till din tävling också. Klart att jag vill vara med och tävla!/Underbar butik. Växjö ligger inte så långt därifrån jag bor...

Karin - Mina Rum sa...

Hej!
I somras tittade jag in här på din blogg några gånger (innan jag själv hade blogg)och tyckte att den var så fin. Sedan dess har jag kommit av mig, vet inte alls varför. Nu lägger jag till dig i min bloggfavoritlista så jag inte missar dig.
Självklart vill jag gärna vara med i din tävling också. Jag länkar givetvis hit. Kram från Karin

Susanne sa...

Hej..ja jag har allt kikat in då o då för att se vart du tagit vägen..Så är det när man är omtyckt..Du och Lisa på Torpet har ju följt med mig sen min start..som är snart ett år sen =)
Självklart måste jag vara med på din fina utlottning..Länkar..Ha en riktigt härlig helg Kram Susanne

Amy sa...

Hej hej!
Här har du en ny läsare och "följare" som gärna vill vara med i tävlingen.
Jag har gjort ett inlägg om den på min blogg och den hittar du här:
http://amylioness.blogspot.com/2009/11/ny-favvoblogg-och-tavling.html

=)

Helene sa...

Hej! Vad roligt att du är tillbaka för jag har saknat dina inlägg! Jag är gärna med i din tävling och länkar.
Kram,

Hjärtat Mitt sa...

Hej!
Jag såg att ni gjort kransar i Ninas blogg. Mysigt att träffas på det viset.
Jag vill gärna vara med i din tävling och jag länkar.
Ha en mysig helg!
Kram Mari

Syster Yster sa...

Hej! Jag är jättegärna med och tävlar, och jag länkar med bild.

Anette

Anonym sa...

Hej
Jag vill ochså vara med och tävla.
Min blogg hittar du här:
http://minigrisensmamma-liteblandat.blogspot.com

Sara sa...

Ååå vilka fina priser! Klart att man vill vara med och tävla!

H ennA sa...

Hejsan!
Grattis! Är gärna med i tävlingen :-)

Trevlig helg!

Mvh Anne

Brunkullan sa...

Grattis till alla besök!!

Du vet att jag inte kan motstå zinkhus eller Linas fina saker!
Såklart jag är med och tävlar:)

Länkar i vänsterkolumnen!
Susanne

Unknown sa...

Vilken härlig blogg du har! Fullt med myspysbilder och stämning.Jag hakar gärna på i din tävling, och länkar med din bild på min blogg(högerspalt)Butiken i Växjö ser ju underbar ut. Där kunde jag utan problem strosa runt länge och kika och gärna handla lite av varje.
vackra bilder du visar från ditt hem också(antar jag att det är?)
Ha en fin helg!/Kram Karin

Julhuset sa...

Självklart vill jag var med och tävla om så fina saker.

Länkar ibloggen

JULIEK sa...

Dom zink husen er så underbara : )

Livet på Vestergård sa...

Första gången jag är in på din mysiga blogg! Jag vill gärna vara med och tävla om så fina priser! Länkar från min blogg.

Anonym sa...

Här är en som hoppas på tur,vill gärna äga ett zinkhus.Roligt att du är tillbaks,besöker din blogg dagligen.Kram Carola(thes moster)

Livingroom sa...

Hejsan.
Lönge sen jag tittat in hos dej.. nu råkade jag kika in och min tur att du har en utlottning på gång. Är gärna med i utlottningen och länkar med bilden av lyktan. Jättefina priser. Korten ser urmysiga ut..
Kram,Lotta

Uttan sa...

Ett tag sedan jag kikade in här kul att se Er renovering och hur fint Ni får det.Och nu fick jag se att Du har så fin tävling med fina priser.
Så Självklart vill Jag vara med och Tävla.
Jag har länkat på Min Blogg.

Kramar!

Allis sa...

Åh vilken fin blogg, har aldrig varit här förut!! Givetvis vill jag vara med i ditt fina lotteri!! Jag länkar från min blogg.
Ha en skön lördag, här i Dalarna skiner solen!! :-)
Kram Eva-Lis

Nanna sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen, älskar zinkhus...

nannaetlive.se

Anna sa...

Vilken mysig butik! Hade inte varit fel att bo nära den... Jag är gärna med i din tävling, tycker både zinkhuset och korten är helt underbara!

Gottegrisen sa...

Vilken mysig blogg! Jag vill gärna vara med och tävla och har länkat.

//Linda

Anonym sa...

Hej,
jajamen klart man vill vara med och tävla,även om man aldrig brukar ha tur,mer än när man drar lott på jobbet vem som ska jobba julaftonskväll.
Julkram
Ulrika
ulrika.f@telia.com

Lillan sa...

grattis till besöken och vilka fina vinster! klart jag är med i utlottningen. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/november/ziknhus-hjarta-julkort.html

maiL: litenmentuff@live.com

Anonym sa...

hej hej. jag har ingen blogg, men är gärna med och tävlar ändå..
martina_holst@hotmail.com

Amanda sa...

Vilken underbar tävling! ^^
Jag vill absolut vara med.

Har såklart länkat också:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-zinkhus-julkort.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

evamar - tävlingsblogg sa...

Vilken mysig butik. Tack för inbjudan via bilderna för för min del kommer jag kanske inte att kunna ta mig dit i verkligheten.

Jag är gärna med i din fina tävling och om jag har turen att bli tvåa väljer jag de julkort som syns på den undre bilden. Fast ett zinkhus är såklart drömvinsten!

Länkar i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/november/zinkhus-mm-30-november.html

Hem och Harmoni Marie sa...

Hej! Första gången jag hittar hit och oj så mycket fint du visar!
Jag är gärna med i utlottningen och länkar så klart från min blogg.

Ser fram emot webbutiken du tipsade om, så fina saker!

Ha en go helg! Kram Marie

PyretPepsi sa...

Åh vilken härlig tävling du har med så mycket fint i din blogg.
Är gärna med.
Har länkat:
http://pyretpepsi.blogspot.com/2009/11/vinn-ett-zinkhus-eller-julkort-hos.html

ElinArmour sa...

Hejhej!
Jag är jättegärna med & tävlar =)

Jultider sa...

Jag är gärna med :)

Har länkat i min blogg:
http://jultider.blogg.se/2009/november/tavling-hos-madickens-varld.html

Malin - I min trädgård sa...

Hallojsan!

Självklart vill jag vara med i din utlottning. Har länkat också förstås.

Ha det bra!¨¨

Kram M

suss sa...

Fina priser, såklart att jag vill vara med och tävla!
= )

Mjuka sa...

är gärna med i din tävling!! Länkar hos mig!
Kram Malin

Zandra sa...

Grattis till alla besökare! Självfallet vill jag vara med och tävla, länkar i högerkanten hos mig.

soedermalmskan sa...

Hej!!!Vilken fin blogg du har!!! GRATTIS!!! 30000!! inte illa det!!
:-)Då finns det bara en anledning: man är duktig på det man gör!!!

Självklart länkar jag i sidomenyn!!!

http://soedermalmskans.blogspot.com/

SKOOGSTROLLET sa...

Tävlar gör jag gärna. Om detta inlägg skulle resultera i vinst så får det kanske vara värt att ha feber och inte orka göra så mycket mer än läsa bloggar. Länkar gör jag såklart.

Anne B. sa...

Vilket underbart zinkhus! Är gärna med.

abackman66 at hotmail.com

Anonym sa...

Åh, vad mycket vackra bilder - jag blir så jul-längtande... Så inspirerande blogg +++ Kanske oxå för att jag just satt upp mina cremefärgade köksgardiner med ett inslag av rött i överhängen (hemvävt av kära svärmor):) Till veckan ska köpas amaryllisar o så förståss smyga fram en del till advent!! Önskar att jag vinner det fina priset! Glad advent!! Min mail: runeborg_17@hotmail.com Kram Anna

Camilla sa...

Åååh vad jag hoppas på att vinna zinkhuset!! Kram

Anna-Lena sa...

Hej!
Åh, så fin tävling.
Hoppas nu på turen.
Länkade med,
http://blogg.passagen.se/bloggamer/entry/t%C3%A4vla_om_detta_fina_zink
Ha det gott.
Mvh/Anna-Lena

Gabbies sa...

Stort grattis till att du haft så många besökare. jag har nyss hittat dig men kommer att kika in igen! Jag är gärna med o tävlar om dessa fina vinster.
Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/november/zinkhus-sten-och-kort.html

Hoppas på tur!

Skogsdoft & havsbris sa...

Grattis, grattis till alla besökarna! Vad roligt att så många hittat din blogg! :)
Vill jättegärna vara med och tävla om de fina vinsterna! Länkar till tävlingen från min sida. Och nu hoppas jag att turen är på min sida! :)
Jättemysig butik du visar, så mycket fina saker! Där skulle man säkert kunna förlora sig hur länge som helst...
Ha en bra fortsättning på helgen! :)

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med i din fina utlottning!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!

Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!
Mvh Anna

margaretha sa...

Oh sååå fint. Klart att jag vill vara med

Lyckoslanten sa...

Va' jättefint du har det och vilken underbar tävling. Den vill jag vara med på och länkar från min blogg till dig! Ha det bäst!

Livet är Underbart sa...

Hej! Klart jag vill vara med tävla. Zink husen är så fina. Håller tummarna. Kram jenny

Livet är Underbart sa...

....självklart länkar jag också=) kram

alexandra sa...

Hej!

Jag älskar julen så nu testar jag att tävla inne hos dig.

Lena/isklockan sa...

Åååå vill gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

Therese sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har länkat här http://tavlings-bloggen.blogspot.com/2009/11/zinkhus-och-hjarta-3011.html

Cecilia Johansson sa...

Hej!
Härlig blogg du har, hittade in av en slump, kommer garanterat att återvända! Vill gärna vara med och tävla om de fina julsakerna!
/Cecilia
cisster74@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken fin blogg. Hoppas på lite tur i tävlingen./Eva

Anonym sa...

Hej!

Klart jag vill vara med och tävla om ett ZINKHUS! Jag vill ha det så otroligt mycket.. hehe..

Länkar ifrån min blogg.
Kram Benita

Villa nöystu sa...

Hej Madicken,
så mysig den butiken ser ut. Och grattis till alla besökare, inte konstigt dock för din blogg är härlig.
Jag vill förstås vara m och tävla och jag länkar hemifrån mig.

Ha det nu så bra,
kram Petra

lolla sa...

hejsan
klart jag vill tävla om zinkhuset hos dig och det fina julhjärtat.
har länbkat hos mig under kategorin tävlingar...
kram lolla

Anonym sa...

Jag gör ett test och ser om man har lite tur och vinna det fina huset. Man vet ju aldrig...plötsligt händer det.
Fatima
smalatorp@yahoo.se

Therese sa...

Vilken underbar butik, så tur att de ska starta webbbutik, för jag bor i ett litet samhäll med 25 mil enkel till närmsta stad... tur att det finns underbara bloggar och webbutiker man kan inspireras och njuta av! :-) Är så gärna med i din utlottning med förhoppning om att jag ska bli med hus innan räntorna stiger *fniss* Har länkat: http://lurans.blogg.se/2009/november/saffransrulle.html

Trevlig söndag!

Önskar Therese - Sockenvägens Söta

Åsa sa...

Jag vill gärna va med å tävla om de fina vinsterna. Zink husen är ju underbara och julen står ju för dörren. Länkar så klart hit :)
//Åsa

Emma sa...

HEJHEJ!
Supermysig blogg=)
Jag vill självklart vara med och tävla om dina fina vinster!
Kram

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!!

josefin den allsmäktige sa...

Underbart!
Priserna är lika fina som din blogg!
Hit återvänder jag därmed ofta.
Håller nu tummarna.
/josefin

Smultronlycka sa...

Hej hej!
Vilken fin blogg du har :)
Jag är gärna med och tävlar om de fina priserna!!
Jag länkar!
Ha det gott!
Kram Anna

Mollymera sa...

Zinkhusen från Walther & Co är så jättefina. Vill vara med och testa min lycka!!
kram Christina

christina.m.karlsson@mark.se

Rora sa...

Jag är med! :)

Länk:
http://contests.blogg.se/2009/november/zinkhus-mm.html


mejl:
vgokuv@yahoo.se

Åsa sa...

Vilken underbar affär. Jag är gärna med i tävlingen och älskar verkligen det fina zink huset.
Har länkat i min blogg.

http://fyrabarnsmamma.webblogg.se/2009/november/tavling.html

Kram ÅSa

Liza sa...

Hej!

Vill gärna vara med i din tävling!

Besökte själv Änglabacken förra veckan, mycket fint!

Mvh Liza

Liza297@hotmail.com

jessie sa...

Åh så fina priser! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-ett-zinkhus-hjarta-i-sten-och-julkort.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas på tur!
/Jessica

Emelie sa...

Klart jag vill vinna något av de alla fina priserna. Är ju här och spanar titt som tätt.
Länkat på min blogg :) Kram

Anonym sa...

Hej Hej.

Å vilka fantastiska priser.Zinkhuset Skulle passa perfekt som julklapp till min lilla mamma;).

Kram Petra
Petra_andersson2@hotmail.com

Elin Thor sa...

Vill ha två lotter =) Jag har länkat här: http://elintavlar.blogg.se/2009/november/tavling-julmys.html#comment

Håller tummarna!

Ann sa...

Hejsan... Vilka underbar vinster du lottar ut. Jag är självklart med i din tävling och hoppas på tur...

Har länkat till dig, även med bild.

Mvh Annsan

Loella sa...

Nu VILL JAG HA ett sånt zinkhus!
Testar därför ÄNNU en tävling ;)

Länkar såklart från min blogg, så chansen blir lite större :)

Kram kram "Cedlo"

Tina N sa...

Jag vill gärna prova lyckan genom att vara med på utlottningen av de superfina vinsterna.

Tittar in ofta på din blogg och gillar den till tusen.

mvh Tina
tina.nordstrom@passagen.se

Anna sa...

Vill oxå prova min lycka :)

Har länkat från min blogg.

http://spattanjansson.blogg.se/2009/november/tavling-zinkhus.html

Bibbi sa...

Vilken underbar butik! Ser fram emot att den kommer som web-butik.

Jag vill absolut vara med och tävla om det vackra zinkhuset mm

Länkar från mig;)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Underbar tävling, underbara priser o självklart är jag med! Skam den som ger sig =)

Har länkat hos mig:

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-hoppas-pa-tur-skam-den-som-ger-sig_22.html

Mvh Ulrika
Mail: uj_76@hotmail.com

Anonym sa...

Givetvis vill jag vara med och tävla om det fina huset. Har länkat till dig http://ireeli.blogg.se/2009/november/jultavling.html

vintageretroprinsessa sa...

Underbar tävling :)
och vilken fin affär di bjuder på massa vackra inspiratins bilder :)
jag är med och tävlar och har även gjort ett inlägg

Kääärlek mamma Jessica

Äppel Päppel sa...

Åh, vilken härlig blogg! Ska bli spännande med Änglabackens webshop! Jag vill gärna vara med i din tävling om de fina priserna! Länkar i min blogg!

/Lina

www.minasmarum.blogspot.com

cissi79 sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om ett Zinkhus.

Jättefin blogg och kul att Änglabacken startar en webshop.

Mvh Cecilia

Anna sa...

Hej!
vilka fina priser, de vill jag gärna vara med o tävla om. Jag länkar från min blogg också.

Kram Anna

AkH sa...

Hej, vilken fin blogg jag kom till- så många vackra bilder! Jag är jättegärna med och tävlar om de fina priserna. Länkar till din blogg! Fin butik i Växjö, våra grannar brukar åka dit och skall få gå dit för mig! Ha det bra nu till veckan! Må gott!
Anna-Karin
hemochting

3 barnsmamma sa...

Jag vill vara med och tävla om detta underbara Zinkhus!
Jag har länkat till tävlingen här: http://tre-barns-mamma.blogspot.com/2009/11/tavlar_22.html

Anna-Lena sa...

Hej!

Grattis till alla dina besökare. Visst är det roligt att blogga. Änglagården verkar vara en riktigt guldgruva för alla som älskar lantlig stil. Jag vill gärna delta i din fina utlottning och länkar förstås.

Hoppas att du får en fin vecka!

Kram Anna-Lena♥

Anonym sa...

Hej hej.
Jag vill gärna vara med och tävla om det underbara zinkhuset. Har ingen egen blogg att länka till.
Kram
Maria<3

mariaheln@yahoo.se

M A Friman sa...

Åhh vilken härligt butik, den skulle jag vilja besöka. Men till dess hoppas jag på din lottning. Länkar på min blogg.

Jessica sa...

vill jättegärna vara med och tävla om så fina vinster!
Kram Jessica

Bloggullet sa...

Jag vill vara med i din tävling med de fina priserna.
Jag länkar med bild i min blogg.
Kram

Johanna sa...

Självklart får jag inte missa denna tävling! Urmysig blogg du har! Skall passa på att besöka butiken när jag om 2 veckor åker till min kusin i Växjö för att julhandla! Jättekul!

MVH//Johanna

Länkar såklart till min blogg.

Anna sa...

Åh vad söta de små husen är. Och Lina´s illustrationer är underbara.
Jag vill vara med att ha chansen =)

Anna sa...

Här är in lilla länk som visar att jag skrivit om dej och din tävling på min blogg: http://obianna.blogspot.com/2009/11/tavling.html

Josefine sa...

Fin blogg du har, hittade precis hit. Jag vill gärna vara med och tävla.

/Josefine- At home

Annas Lycka sa...

Hej
Såklart jag vill tävla....Så gärna skulle ett sånt där litet hus få flytta in till mig :) Tycker dom är jätte fina. Jag önskar dig en trevlig advent. Kram Anna

Anonym sa...

Heeej:)
Jag vill oxå va med i denna tävling!! Wow, wow vilka priser. Älskar Änglabacken, de har sååå fina saker.

Kram Therése

Anonym sa...

Vilka fina saker du lottar ut. Jag vill gärna vara med och tävla om dem.
Jag har ingen blogg.

Maj-Len

mlaymark@gmail.com

jennys hus sa...

De är så fina dessa zinkhus:-)
Jag är med och tävlar och länkar från min blogg.

Linda sa...

Hejsan jag vill gärna vara med i din tävling. Jag länkar även till dig i min blogg.
Kram Linda

Anonym sa...

Hej
Vilket fint hus, det vill jag jättegärna vinna : )
//Britt-Inger

min mail: bis@obbola.com

Jess sa...

Åhh, vilka fina priser och vilken mysig blogg. Jag vill hemskt gärna vara med och tävla. Ha en skön dag!

På landet sa...

Jeg ønsker meg et slikt hus så her vil jeg være med =)

Mia sa...

Ojoj vad mycket fint på bilderna. Tur är det kanske att man inte har obegränsat med pengar... skulle ju köpa allt. :)

Självklart är jag också gärna med och tävlar om det fina zinkhuset. Länkar gör jag förstås hos mig.

Kram Mia

Johanna sa...

Ååh,, denna tävling kan jag inte låta bli att vara med i! :D

Ljuvliga priser och ljuvlig blogg! ♥

minvitamin sa...

Hejsan!
Hoppade hit till dig,från en annan blogg som det ju oftast är i "den här världen", och får se att du har en tävling!
Vill absolut vara med och jag länkar.
Ha det himlagott!

Dessi sa...

Åh jag vill gärna vara med att vinna! :)

Sussi sa...

Vill gärna vara med och tävla.

Har länge tittat på alla fina zinkhus men inte kommit längre än så!

Länkar till dig via min blogg.

Kramar Sussi

Kristiina sa...

Aivan ihania juttuja täällä!!!=)

Victoria sa...

Har länge önskat mig ett zinkhus och nu när det är denna möska årstid vore det härligt att få lysa upp lite med ett sådant!
Länkar även på min blogg!
mvh Victoria

Ulrika sa...

Hejsan!
Vad härligt att jag hittade denna ljuvliga blogg... suck :)
Jag vill jättegärna delta och länkar i min blogg.

Kram, Ulrika

Carin sa...

hej!

jag är med och tävlar

mvh carin
carinthorstensson@hotmail.com

rum och design sa...

Jag vill SÅÅ gärna tävla och vinna detta hett eftertraktade hus!
Mvh Helena

Louise sa...

Klart att man måste ta chansen - har faktiskt längtat efter ett sådant zinkhus...Hälsa familjen!
Kram

Pernilla sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/11/zinkhus-112.html

Anonym sa...

Klart man vill vara med och tävla. Fin blogg föresten.

Hälsn. karin.wacklen@telia.com

Meri(txell) sa...

Åh, har letat efter en sådant hus länge! Hoppas, hoppas på tur! Kram och tack för all inspiration!

Sara Johanna sa...

Självklart vill man ju vara medatt tävla om så fina priser! Jag länkar till tävlingen på bloggen också! :)

Maria sa...

Självklart vill jag vinna ett så fint litet hus!!

Jag har länkar till dig från min blogg också.
http://vimsig.com/2009/11/24/jag-vill-vinna-ett-zinkhus-saklart/

Anonym sa...

Fin sida, fint hus......vore kul me en vinst till jul ;)

//Jenni
jenni_persson@hotmail.com

Ela sa...

Klart att jag vill va med & tävla hos dig. Länkar till dig på min blogg.

Mvh Ela

Anonym sa...

Älskar dessa zinkhus, så jag vill gärna vara med.
Mvh Eva.
lelu@glocalnet.net

Unknown sa...

Klart jag vill vara med älskar dessa fantastiska zinkhus! Länkar från min blogg.

Mvh
/Änglahår

Kajsa sa...

Vilka fina vinster, klart jag vill vara med och tävla. Och den 1 dec hänger jag "på dörren" för att beställa ett god jul-hjärta - så har jag ett även om jag inte vinner! Jag länkar i min blogg också! Trevlig advent!

Sjabbig men chic sa...

Alltså, jag vill ju jättegärna vara med men jag har såna problem att komma in på din blogg hemifrån så då kan jag inte kopiera bild och länka. Försöker igen när jag kommer hem men det är den här snön som ställer till det för mig. Ha en fin tisdag!

kramis Lisa

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Å oj vad mycket jag vill vara med i din fina tävling !
Och vilken fin blogg du har , kul att jag hittade hit !
Länkar inne hos mig .
/Lotta

Titti sa...

Hej
Klart att jag vill vara med och tävla!Länkar ifrån min blogg. Mvh Titti

Pilgården-Susanne sa...

Oh jag vill gärna vara med i utlottningen! Älskar zinkhusen! Korten var också fina.
Hälsningar Susanne

Maria sa...

Hejsan
Jag vill också vara med och tävla.
Vem vill inte ha det fina huset att tända nu i advent och i jul?

Mvh
Maria

Annah sa...

Hej, vilken mysig blogg. Jag är gärna med o tävlar och hoppas på tur eftersom det är så mysiga priser. Längtar så till julen och advent och nu är det inte långt kvar... kram. Ps har länkat dig i min blogg.

Anna S sa...

Vilken underbar butik, och vilket ljuvligt ljushus!!!!!
Jag vill gärna vara med och tävla!

anna_skytt@hotmail.com

Mvh Anna

mias pysselverkstad sa...

jag vill jättegärna vara med i din tävling *håller tummarna*
M.V.H Mia

nikita sa...

jag vill gärna vinna det fina zinkhuset!
jag länkar här för två chanser:
http://nikital.blogg.se/2009/november/nikita-hoppas-pa-tur.html

caroline sa...

Jag vill gärna vara med och tävla

Anonym sa...

Hej, jag vill gärna vara med och tävla

Mvh Anette
anette.sjoberg@vgregion.se

Jenny sa...

Vilken fin blogg. Grattis till de 30 000 besökarna.
Jag har länkat till din tävling.
http://julistan.blogspot.com/2009/11/annu-flera-tavlingar.html

tina sa...

Jag vill gärna vara med i denna tävling och ha chans att få hem ngot fint paket!!!länkar även på min blogg!!

Emelie sa...

Hej och grattis till 30 000 besökare!
Hoppas allt är bra med dig!

Klart jag är med och tävlar! Länkar från min blogg!

kram
emelie

Tea Lady sa...

Hejsan!

Grattis till alla besökare! Du har verkligen en jättemysig blogg!

Jag vill vara med och tävla om de fina vinsterna och länkar i min blogg (där jag även har en liten tävling...)

Kram
Lena

Malin B sa...

Vilken FIN blogg du har!
Det känns mysigt och välkomnande här. Jag vill gärna tävla jag också.
Nöjer mig med en lott och länkar alltså inte. "Vinner man så vinner man ändå. Om det är meningen!"

Mamma Mimmi sa...

30 000 - wow och grattis! Vill jättegärna vara med och tävla om det fina huset.

Gumman sa...

hejsan. jag är gärna med och tävlar:-) har läst din blogg ganska länge nu:-)
hoppas du får en underbar advent!!!
mvh madde.
www.gummanmadde.blogspot.com

cina sa...

Va mycket fint första gången jag är är men jag ÅTERKOMMER
KARM Cina
cinasmail@tele2.se
(ska skaffa blogg snart )

Anonym sa...

Brukar ofta titta in på din blogg för inspiration! Vore verkligen jätte kul att vinna dessa fina priser!/Kristin

Caroline sa...

Wow, vilken mysig lykta och fina julkort - klart man vill vara med och ha chansen till att vinna! :)

Erika i Villa Lilja sa...

Vill gärna var med i din fina tävling och grattis till alla besökare =)
Jag länkar!

Ebba & Lovisa sa...

Jag är jättegärna med och tävlar=)

http://pillistavlingsblogg.blogspot.com/2009/11/vinn-ett-fint-zinkhus-hos-madickens.html

/Pillis

Inas sa...

Hejsan!
Klart jag vill vara med och tävla om ett så fint zinkhus. å vad fin blogg du har jag förstår att det är många som har tittat in. jag kommer att återkomma rätt ofta. Jag länkar också. Ha en trevlig torsdag. Goa kramar Ina

ANNIKA sa...

Jag gillar zinkhuset och hjärtat som sååååå många andra.Hoppas nu på vinst i tävlingen.Ej blogg så jag mejlar...dig.
kram ANNIKA G
Ses igen på bloggen...

annika sa...

Hej! Jag har länkat och lagt in bilden. Hoppas på lite tur.
annika

susanne sa...

Klart man är med och tävlar. fin blogg första gången jag är här. kommer verkligen tillbaka.

Popprinsessan sa...

Vilken fin blogg och vilken underbar tävling! Är jättegärna med och tävlar och länkar från min blogg!

Gör ett inlägg om tävlingen och lägger sedan bilden med info i högerkanten, hoppas att det är ok.

Skapat av papper / Jenny sa...

Jättefin blogg och fina priser i tävlingen! Jaq är gärna med och tävlar, har länkat i min egen blogg, i högerspalten: http://skapatavpapper.blogspot.com/
Nu håller jag tummarna och hoppas på vinst!
Hälsningar Jenny

monika sa...

Underbara priser. Vinner gärna!

vh
Mamma Mia
6048gustafsson@telia.com

Catti´s blogg sa...

Hej svejs!!

Åhh, jag vill verkligen vara med o tävla, älskar dessa zinkhus, de är juh bara för fina.

Länkar även i min blogg.
Kram Catrin

Livet i träsket sa...

Du har en jättefin blogg och klart att jag vill vara med och tävla. Länkar även på min blogg!
Ha en underbar advent!
/Kristina

Tezz-a sa...

Halojsan!

Vilket fint zinkhus, och grattis till så många läsare. Jag är ny här men vill gärna vara med och tävla ändå.

Jag länkar till din blogg på min bilddagbok.

www.bilddagboken.se/fispottan84

mail: fispottan@hotmail.com

Lotta sa...

Hej!
Kul nu har man hittat en underbar inredningsblogg till jag bara ser hur mina pengar flyger i väg(host,host=D).Vill gärna vinna nåt av priserna skulle vara trevligt eller snarare jättekul har självklart länkat till dig och tävlingen på min blogg

En ny dag i morgon
Lotta

Fanny och Marcus sa...

Hejsan!
Vilken härlig blogg du har, hittade precis in här =)
Jag vill självklart vara med och tävla och har även länkat till tävlingen från min blogg. Ha det så bra! /Fanny!

Unknown sa...

Supermysig blogg! Grattis till alla besökare! Jag vill gärna tävla om den fina Zinklyktan och korten! Har länkat till dig från min blogg.Kram/Therese

jenny sa...

Hej!
Första gången jag tittar in på din blogg. Ett trevligt krypin som jag gärna fortsätter att besöka. Grattis till alla besökare....själv hoppas man ¨på lite nybörjar tur!
länkar oxå!
kram

Nilla Q sa...

Hej!

Vill gärna vara med och tävla, ett zinkhus är vad jag önskar mig mest av allt just nu!
Länkar också!

Kram Pernilla

Anonym sa...

Hej!
Jag provar gärna lyckan i den här fina tävlingen!
Har även länkat i min blogg.
En trevlig första advent önskar jag dig och dina!
Mvh
Petra

Monica sa...

Hejsan!
Vilken mysig blogg och massor av fint det finns här. Jag vill pröva lyckan i din tävling och länkar även från min blogg. Ha en trevlig väntan på julen!
-Monica-

Åsa sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om dessa fina saker. Jag har även länkat hit på min blogg.

http://ostor.blogg.se/2009/november/tavling.html

Kram!

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/november/vinn-zinkhus-och-kort.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag ar garna med och tavlar :)
maria.bmast@gmail.com

♥ Carina ♥ sa...

Jag är gärna med och tävlar, vilka jättefina priser :)
Jag länkar på min blogg.

Lilla huset på prärien sa...

Vilken härlig blogg och så mycket fint du visar från den butiken! Underbart vackra saker. Kul att vara med i utlottningen. Grattis också till jubileum på bloggen!

Jenny

Sandra [2barnsmamma] sa...

Jag är gärna med och tävlar! :)

Ingrid sa...

Hej! Oj vad roligt med så många besökare! Jag är gärna med och tävlar om de fina priserna :) Kram så länge!

Carola L sa...

Jag är med och tävlar!


Länk finns här: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2009/november/vinn-ett-zinkhus.html

tavlingar(at)1000mbps.se

Carita sa...

Hej! Vilka fina priser. Jag är gärna med. Har länkat här: http://caritatavlar.blogg.se/2009/november/zinkhus-1.html.

Ha det fint! /Carita
turkost@gmail.com.

C. Tvillingmamma sa...

Oh ett sånt zinkhus hade min mamma när jag var liten...ist för pepparkakshus... Jag vill vinna ! :)

Ingmarie sa...

Hallå där!Nu fick jag riktigt ont i blädderfingret...många kommentarer o här en till!
Hittade hit tack vare Bibbi...Klart som körvspa att jag vill vara med i din tävling o stort grattis till alla besökare!

Ha det !

Alla kan sy sa...

Vill gärna vara med i denna fina tävling! Å så fin blogg du har också!

Anonym sa...

Hej, vilken mysig blogg. Jag har ingen blogg men är gärna med o tävlar och hoppas på tur eftersom det är så mysiga priser. Längtar så till julen och advent och nu är det inte långt kvar... Vem vill inte ha det fina huset att tända nu i advent och i jul?

lovermegagummsan6@hotmail.com

Kram Alexandra

Anonym sa...

Ett stort GRATTIS till antalet besökare :)

Vilken underbar tävling med fantastiska priser :) Jag vill hemskt gärna vara med och länkar hos mig.

Önskar dig en riktigt trevlig helg och en mysig första advent.
Kram Åsa

Emma - inredning och annat kul sa...

Jag deltar hemskt gärna. Vilka fina priser :)

ANKI sa...

JAAAAA......vill ju jättegärna vara med o tävla om dessa underbara saker!!!
tur att det snart är 1/12 så jag kan kika in på den härliga webbutiken (jag har lite LÅNGT till växjö!!!)
HAR ingen blogg!!!
anki_karlsson@hotmail.com

Jessica Sthyr sa...

Skapligt fina priser! Är gärna med :D

Tora sa...

Hej i mörkret!
Jag vill gärna vinna och skapa lite ljus omkring mig o min familj!
Kram Tora
tora.nordstrom@gmail.com

Caroline sa...

Hej! Surfade in av en slum och vill givetvis vara med och tävla. Måste även passa på att säga vilken fin blogg du har! Ger en massa inspiration! Trevlig första advent!
Kram Caroline

Kaffe och Mazarin sa...

Hej!!!!
Vill gärna vara med och tävla!!!
Länkar till min blogg!!! kramiz

Anonym sa...

Buona fortuna a tutte!!Un saluto SAmy


samy77samy@yahoo.it

Anonym sa...

Ja vill gärna vara med i tävling.. katariina

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med o tävla :D
Fredrika.rothoff@hotmail.com

Linda & Mini sa...

Åhhh, såklart jag vill vara med i din fina tävling.

har länkat på min sida: http://matchukgirl.blogg.se/2009/november/madickens-varld.html

Håller tummarna nu för oss <3

// Linda & Mini

Fynda och Fixa sa...

♥ Förstår att din besöksräknare har tickat på, du har en inspirerande sida.

Är gärna med i utlottningen och länkar från min sida. ♥

Rosida sa...

Jag vill vara med! :) Jättefina priser. ♥

Åsa sa...

Hejsan! jag vill också vara med i tävlingen! Vilka priser!!
Håller tummarna!
Kram Åsa

asa.hallin@telia.com

Lotta sa...

Åh jag vill vara med i tävlingen...ska genast gå in och länka till dig...
Trevlig lördag!

Susanne sa...

Hejsan!

Jättefina vinster, och julkorten skulle verkligen komma till användning. Jag är en av dom som ännu skickar med vanlig post! Hoppas på tur!

gotland(at)speedmail.se

Rester till middag sa...

Jag är gärna med i din tävling. Vilka fina priser. Gillar de där husen skarpt :)
Länkar från min blogg.
Ha´en trevlig helg!

Vickan sa...

Hej! Jag deltar mycket gärna i denna tävling! Länkar på min blogg också! Ha en underbar helg!/Vickan

Cissi sa...

Hejsan!!!
Vem kan motstå dessa underbara zinkhus.....JA, jag vill jättegärna vara med i tävlingen.
Zinkhus= ILIKE <3

Vilken mysig butik!!!!!!

Hälsningar Cissi

Doktor Glas sa...

Skulle hjälpa mig att komma i julstämning!! Är gärna med å tävlar =)

Lillsnörpa sa...

Ååååååååå vilken UNDERBAR tävling! Skulle förgylla min jul om jag vann! Pax för att vinna :-)

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 240   Nyare› Senaste»

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails