tisdag 24 januari 2012

Vinterkänsla inomhus

Hej ...
...och tack för alla gulliga hälsningar på min blogg! Jag blir så glad!
Ni är många som skriver så fina mail och hälsningar till mig så att jag blir alldeles rörd! Rodnar då från yttersta hårstrået till lilltånageln! ;O) Tusen tack! 

I think I have a few readers in other countries as well! Please, leave a comment and tell me who you are and were you live. I´m curious! =) You´re most welcome!

Så här års är det svårt att få till inredningen på ett bra sätt. Julen, med alla adventsljusstakar, kransar och röda detaljer har nu fått ge vika och man försöker få in våren i hemmet så smått... men än så länge verkar ju vintern ha ett fast grepp om oss, som vi märker! 

Det jag tycker är fint, som jag tidigare har berättat, är att ha kvar lite av juldekorationerna fast i en mer enkel och vintrig skepnad. Jag tar bort ev. röda detaljer och behåller ofta mossa, trollhassel, granris etc. ett tag till. Då oftast tillsammans med vit dekoration eller genomskinligt glas som prismor t ex. Här följer lite av det jag tänker på:














På lördag blir det lite mer vårlikt här hemma! Då kommer mina kära vänner från vår lilla trädgårdsförening hit på 3-årsjubileum! Det ska bli jättekul och då måste det ju inhandlas lite vackra vårblommor till festbordet eller hur?!

Ha en härlig tisdag!

Jättekramen!

4 kommentarer:

Susanne sa...

♥♥Kram och tack för varma ord hos mig ♥♥

Unknown sa...

Så fint så =)

No 34 sa...

Tänk egentligen att skridskor är en så vacker dekoration..! Ha det gott, kram Kate

Notre Maison sa...

HEi! Såå flotte bilder! Nydelig med hvite skøyter til pynt! Tor jammen jeg må finne frem mine gamle hvite... Ha en fin dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails