tisdag 17 februari 2009

Hur kan man bara ha missat det här???

Jag förstår bara inte hur det kommer sig att jag har missat en 100%:ig drömbutik???!

För om jag hade träffat en önskefé och hon gav mig något som jag verkligen önskade mig så hade jag önskat mig exakt på pricken en sådan butik som Unik kollektion i Värnamo och så FINNS det en sådan på riktigt (fast den är ju inte min så klart ;O) ) Gissa vem som kommer att fara dit i alla hast så fort våren har stigit över tröskeln... men så länge kan jag ju njuta av- och handla i Malins fina webbutik. Hon har också en blogg som heter Älskar sött!
Titta och njut för det gör jag!!!










Ha det så bra! Kramis!

13 kommentarer:

Tulipa sa...

hej!
Ögonen hade nog gått i kors!!! Hon har sååå mycket fint så man vet inte vart man ska titta!

En liten drömbutik!!!

Kram Mariette

Hoppas allt är väl med dig och familjen!

Marina sa...

Så mycket fint på en gång! Det finns säkert många fina ställen man har missat tror jag. Men så är det ju roligt när man väl hittar dem då. Kram!

Synnøve. sa...

Ja, hur kunde du missa den hehe....
Där skulle jag kunna tillbringa en förmiddag. Utan problem. Det var väl maken som fick problemen tror jag. Han måste ju vänta på mig.

Man finner guldkorn överallt.
Tack för din fina kommentar hos mig igår.
Den kom som på beställning ska jag säga.
Det blev genast lite roligare att fortsätta blogga.
Kramen Synne.

Brunkullan sa...

Ja, jag är bara så ledsen att jag har så långt till alla fina butiker som finns där ute!
Men förhoppningen är att få lite tid att resa söderöver i sommar, och då kanske jag kan besöka ett par av alla fina ställen:)

Susanne

Susanne sa...

Om du träffar en önske fe kan du be att hon ger mig en oxå här i Fare..En sån dröm!! Kram

Mittljuvaskafferi sa...

Vilken mysig butik .....
Ja jag tackar inte nej till fika nästa vecka =0)
Vi hade så trevligt sist vi sågs..
Ha de bra!
Kram! =0)

Anonym sa...

Det ser ut som rena drömbutiken. Lyckliga dig som har den i din närhet.
Kram Mia

gittan sa...

Hej! Jag har en utmaning till dig på min blogg om du känner för det / kram

Susanne sa...

Hej längesen du skrev nått säkert massa annat att göra..Ville bara tipsa dig om fin tävling hos
http://pyssel-och-trams.blogspot.com/ Tror det är nått du gillar ..Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Jag kan intyga att det är så myspysigt som det ser ut! Har alltid lyckats få med mig alldeles för mycket därifrån....

Hoppas att allt är bra med dig och att helgen har varit skön! Nu är det en ny vecka och nya vardagar...

Kramar!

Ingela la la sa...

Jag förstår dig! Vilken dröm. Jag hoppas du får den uppfylld någon dag..
Kram Ingela

Hilsen fra landet sa...

Men nå er den ikke bare en dröm lenger utan verklighet!!! Grattis!!

NinaH sa...

Haft Unik Collection länkad ett tag så jag är också inne där emellanåt & fröjdar ögat!;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails