fredag 13 februari 2009

En sorglig men ändå ljus dag!

I dag har solen skinit från en klarblå himmel och snön har gnistrat som tusentals diamanter runt om oss. Sorgligt nog så fick de just idag spegla sig i ett antal tårar som sakta trillat ner ifrån sorgsna ögon... för det har varit begravning idag... en nära släkting på min mans sida har i dagarna gått bort och lämnar nu ett stort tomrum efter sig. Men det är ett ljust minne som lever kvar i våra hjärtan och min tro på en himmel och en fortsättning efter detta jordeliv gör stegen lite lättare att gå och hjärtat får det lite lättare att slå. Du är älskad och saknad M-B.



Nu har jag fått min vinst!!! Imorgon ska ni alla få se vad det var för fint som jag har vunnit! Ha en underbar alla hjärtans dag i morgon om vi inte hörs då!
Kramis!
P.s Glöm inte att läsa gårdagens inlägg som jag fick lägga in idag istället! D.s

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Beklagar sorgen.
Det är alltid trist när en när och kär går vidare.
Skönt att höra att du har massor av ljusa minnen kvar.

Önskar dig och familjen en vacker alla hjärtans dag.
Hjärtekramen Synne.

Marina sa...

Begravning är alltid tungt men de tkan vara vackert också, om än sorgligt så klart.

ROligt att läsa om förlovningen o resan. Vi har varit förlovade 16 år idag faktiskt.
Ha en bra alla hjärtans dag!

Martina sa...

Jag beklagar din sorg...alltid jobbigt att mista någon nära!

Önska dig en skön Alla Hjärtans Dag!

♥ Martina

Millan sa...

Beklagar sorgen, hoppas ni kan fylla tomrummet med många goda minnen.

Läste ditt inlägg om monets trädgård, det är ett ställe jag gärna hade åkt till där verkar vara mycket vackert.

Ha en bra alla hjärtans dag.

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails