lördag 14 februari 2009

Glad alla hjärtans dag på er!!!!

Hej på er! Hoppas att ni har det bra och har fått många kärleksfulla hälsningar idag! Annars får ni en av mig här och nu: Tack för att ni finns! Ni betyder sååå mycket för mig! Tänk att ni, egentligen helt okända tjejer, har blivit mina goa vänner! Tack åter igen och jättekram!

Här nere är det den vackraste typen av vinter som man kan tänka sig! Solen skiner på en klarblå himmel och det är inte speciellt kallt i luften. På marken ligger det ca 1, 5 dm snö och gnistrar.... det är verkligen underbart!

Har nyligen kommit hem från att ha motionerat en sväng i simhallen... det är verkligen skönt...och så MÅSTE jag ta itu med min fysik inför sommaren då jag kommer att vara med i en stor musikalisk händelse här i södra Sverige... jag ska både sjunga och dansa så det gäller att vara i form! Det var tio år sedan sist och nu blir det alltså av igen! Det ska bli såååå kul! Men visst är det nervöst att så här tio år och två barn senare, ställa sig på scenen och dansa igen inför minst ett tusen personer.... gulp! Ja.. syrran, Lina på gården, ska också vara med!!! Men mer om detta en annan dag....

Här om dagen kom det ett vackert kuvert med en vinst i. Jag hade varit med i Anita, med bloggen My country cottage garden,´s tävling om hennes vackra handsydda Valentinhjärtan.. och jag råkade bli nummer 100 i hennes tävling och vann därför ett hjärta jag också!!!! Ohhh, vad jag blev glad!! De är såååå fina och så är de stoppade med lavendel. Det passade ju perfekt till idag när det är Alla hjärtans dag!!!!



Nu ska vi snart ut i skogen och grilla med barnens farmor och farfar... det blir mysigt och sedan blir det väll lite schlager till kvällen!

Imorgon ska jag svara på två utmaningar som jag har fått! Vi ses då!
Ha en underbar dag!
Kramis!

7 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej Snuppa.
Hoppas din hjärtans dag blir fin. Den är ju inte slut än...
Här njuter vi av finvädret. 15 minus och sol.
Hjärtekram på dig.
Synne.

gittan sa...

Jösses, vilket fint hjärta. Tänk om man vore så lyckligt lottad och vann ett sådant. Det hade genast hamnat i badrummet... Härligt väder verkar de flesta ha idag =) Så spännande att få stå på scen igen. Nyfiken på var bli man ju genast. Ha en frotsatt underbar dag / kram

Anonym sa...

Grattis till din fina vinst. Jag hade inte samma tur.
Ha en skön helg...kram Mia

Susanne sa...

Grattis till din vinst! Vill bara önska dig en härlig Hjärte helg.Kram Från Fare

Mia sa...

Kikar in och passar på att önska en fortsatt fin alla hjärtans dag!

Kram Mia

Marina sa...

Men va nyfiken ajg blir! Är det något man ska fixa biljetter till???
I morgon ska jag på Musikalen Rent. SKa bli kul.
Kram!

Anita sa...

Dear Victoria!

First of all, I hope you had a wonderful Valentine's Day yesterday! Me and my husband, we had a romantic candle light dinner in our living room and it was really - very romantic! ;-)

I am so glad the heart arrived in time! Yes indeed, I sent you one of your favourite hearts (that's why I asked everybody to vote for her favorite one...)!

Have a wonderful Sunday and best wishes from Germany, Anita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails