måndag 10 november 2008

Vinnare!

Då var det dags att avslöja vinnarna i julkortstävlingen! Men först vill jag bara se så att ni inte har missat tidningen "Allt i Hemmets julspecial"! Där i finns jättemycket fint och bland annat kan ni läsa om Johanna som har bloggen: Johanna-vintage!






Nu har lilla Linnea 8 månader hjälpt mig att dra vinnarna i julkortstävlingarna här nedan!



Den som vann det romantiska kort-paketet i Tävling 1 var:

Synne som bor i Norge! Jättegrattis!



Den som vann det andra julkortspaketet i Tävling 2 var:

Hallongränd 4! Jättegrattis till dig också!



I morgon bär det av till Växjö en sväng! Kul!
Kramis!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till vinnarna :)

kram!

Synnøve. sa...

Hej Bästa Madicken.
Så glad jag blev.
Du ska veta att jag aldrig brukar vinna något.
Tusen tusen hjärtligt tack :D
Kramen Synne.

Madicken sa...

Ni som har vunnit kan maila mig era adresser här:
madicken20@hotmail.com så skickar jag korten! Grattis än en gång!

Kramis!

Brunkullan sa...

Äsch! Här har man ju missat massor! Och nu tänker jag inte göra det igen:)

Hoppas du har en bra kväll!
Kram Susanne

Brunkullan sa...

Haha...ja där ser man:)

Det är ungefär 74:e gången jag skriver Linda istället för Lina;)
Men nu ska det vara ändrat i alla fall, för jag VET ju att det är Lina hon heter:)

Kram Susanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails