fredag 7 november 2008

Oh, vad jag längtar till julen!

Där har jag också köpt grisen nu!

Hej! Nu börjar det så smått att dra ihop sig! Även om det är några veckor kvar till advent så är det i helgen dags för en, för mig, traditionell julmarknad i Huseby/Småland! Den är jättestor och väldigt mysig! Sedan kommer det fler, helg efter helg.... *mys*.
Man kan ju bara inte låta bli att planera lite kring hur man ska julpynta i år... som vanligt så gillar jag ju mycket vitt, med röda o gröna detljer, silver, gröna kransar, zink och ibland nästan lite "barnslig" stil. Men romantiken finns ju alltid med, med vita band och spetsar samt mycket ljus och lyktor!

Kram på er och ha en härlig helg!

4 kommentarer:

NinaH sa...

Jag har en utmaning till dig på min blog... om du har tid & lust...;-)

Anonym sa...

Jag har också sån längtan efter julen, ja hela decembermånad då det ska julpyntas och julbakas, så mysigt :)

kram!

Marina sa...

Jag ska till Ovesholms slott på julmarknad i dag. Ska bli mysigt.
HUseby har jag varit på på sommaren men en julmarknad där hade itne varit fel. Kram!

Anonym sa...

Och doften från nybakade saffransbullar, pepparkakor och ingefärskakor med citron...apelsin och nejlika...och så synen av dessa älskade skumtomtar..visst längtar jag! Jag ska börja i tid i år...det går ju så snabbt över när det väl kommer.
Kramar till dig!
Louise

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails