fredag 17 december 2010

Tidning!

Hej!

Fotokursen igår gick alldeles strålande! Syrran och jag hade vip-lektioner av vår kusin T som är en otroligt duktig pedagog och fotograf. Vi får väl se om mina framtida bilder här på bloggen blir extra snygga nu efter det här! ;O)

En annan som tar mycket fina bilder är en kille som heter Peter Olofsson. Han jobbar på en lokal tidning som vi har här i trakten och igår fick jag vara med i den tidningen! Det var jättefina bilder som han tog hemma hos oss. Här får ni se tre av dem:







I och med tidningen så är det flera av er läsare som har tillkommit pga ni har läst om mig, och ni är så klart jättevälkomna hit! Det är förstås även ni andra som är nya här! Jag uppskattar er alla så mycket, både nya och gamla! Var inte rädda för att lämna en kommentar om ni vill, det tycker jag är extra kul!
Senare idag blir det en ny tävling här på bloggen! Då kan ni tävla om fina halssmycken/berlocker från designern Anna Örnberg. Hjärtligt välkomna att vara med! =)
~♥~
Ha det så bra!
Kram!
~♥~

7 kommentarer:

Tant S sa...

Hej V!
Älskar att titta på ditt vackra hem! Du får börja klä maken som Ernst så att han kan vara med på bilderna. Jag tänker mig vida linnebyxor, barfota, kosackskjorta i tunn bomull etc.

kram
Tant S

Madicken sa...

Ha ha ha! Det skulle vara en syn! =) Jag tror inte riktigt att han skulle gå med på det! ;O)

Kram!

Husprojekt Drömhus sa...

Superfina bilder!! Fotokurs är aldig fel, det är ju så roligt att fotografera & fånga motiven! Ha en härlig helg, kram Tiina

Susanne sa...

Vackra bilder...Önskar dig och din familj en riktigt fin helg..kram Susanne

Marina sa...

Jag ska verkligen leta efter en fotokurs jag kan gå. Skulle vara så kul!

Spännande med lokaltidningen!

Kram!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ååh så fint ni har det! Bilderna är verkligen jättefina.
Stor Kram Annelie ♥

LOTTAS HOME sa...

Underbara bilder!
Kram & trevlig helg
Lotta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails