måndag 13 december 2010

Kalashelg



Hej hopp och glad Lucia på er alla!

Här går livet i 180 i ett par dagar till, men sedan så infinner sig äntligen julefriden!

I förra veckan var jag i Stockholm en sväng och det var jättemysigt att gå runt där, men efter dådet i förrgår känns det mest bara olustigt att man gick just där bara två dagar tidigare. Det är verkligen skrämmande!

I helgen har det varit fullt upp med fester och kalas! I lördags firade vi sonens födelsedag ännu en gång, med några som inte varit hemma på själva födelsedagen och igår hade vi en stor del av min släkt på mammas sida på besök, det var också jättemysigt! 17 personer var vi då!
Min kusin T. tog den här fina bilden på gårdagens dukning:




Tack alla ni som kom och förgyllde dagen!
Så här blev Johannes barnkalastårta! Det var Spindelmannen för hela slanten! ;O)

Nej, nu är det dags att köpa ett par julklappar och sedan ska jag till barnens förskola för att titta på deras luciatåg! Myyyys!

Vi hörs snart igen!

Kramis!

2 kommentarer:

Edtiaflicka sa...

Vilken fiiin dukning! Den gav ideér då jag ska ha kalas för sambon på söndag!

Kram Ida

an angel at my table sa...

Vilken väldig härlig dukning du visar och du skriver så härliga ord om det som julen just handlar om att umgås med sina nära och kära!!!

mari

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails