fredag 19 november 2010

Present och dekor

Hejsan!

Nu ikväll lyser snön vit på taken, det har snöat nästan hela dagen här i norra Skåne. Undrar så om det kommer att bli en likadan vinter som förra året... såå vacker men lite för långdragen! Nu är det dock okej om den vill komma och lägga sig permanent ett tag, men inte förrän jag har hunnit plocka in den mossa, lingonris m.m som jag behöver för julpyntet. ;O)

Just nu håller jag på med slutspurten på ett större jobb som jag har haft. Jag har satt upp en liten morot för mig själv, att så fort jag är klar så får jag lov att advents- och julpynta! Men det hindrade inte mig från att hämta ner adventsljusstakarna från förrådet för att se om de lyste! ;O)

Igår spenderade jag två timmar hos min vän Anna som har butiken Present och dekor i Osby! Det var stora lådor i butiken just nu och det betyder ju nyheter och julmys! Jag tog en sväng och fotograferade lite av det fina! Vi bestämde också att vi ska göra en tävling tillsammans på min blogg och jag fick med mig några riktigt fina priser hem! Imorgon hoppas jag kunna lägga ut tävlingen till er som är lite tävlingssugna! Då är ni välkomna tillbaka! =)














Ha en härlig fredagkväll!
Kramis!

3 kommentarer:

Lina Gardelid sa...

ÅH så fina saker och vad MYSIGT det lät att vara med vid uppackningen. Lite som en försmak av julafton kan tänkas. :D
OJ vad brödlådan var fin!! Undrar om den finns i andra färger?? Den vita är jättefin men när jag ser den framför mig i vårt kök så känns det som att den kommer att lyyysa. Tror du inte?
Puss min älskade sys!! På söndag syns vi för pyntmys!
KRAM!!

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Tjusigt tjusigt!

Brödlådan är ju helt underbar! ... Undra var jag kan handla den online??

Ha en trevlig helg!

Kram från Australien♥

Jessica sa...

Hej, kan tänka mig att det fanns mycket fint i alla kartonger. Lite som julafton :)
Vi ska ut å plocka lite granris, mysigt att börja pynta lite!

Träffar dig gärna när du kommer upp, du har säkert bättre koll på kul affärer än jag...
Vi hörs av!
Kraam Jessica

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails