torsdag 19 augusti 2010

IKEA -katalogen 2011

Hej på er!
Idag är en stor dag för många av oss... IKEA -katalogen dimper nämligen ner i mångas brevlådor och varuhusen ordnar releasepartyn. Vi som gillar den slitna shabbystilen kanske inte springer ihjäl oss på IKEA precis, men ibland dyker det upp ett och annat guldkorn även till oss.

Men när det gäller årets katalog så är jag extra stolt! Min syster, Lina Gardelid, har nämligen varit mycket, mycket inblandad i de sex uppslagen där den här typen av "cut out" bilder finns. Jag tycker de är sååå fina och påhittiga. Nytt är att sakerna ser lite tredimensionella ut p g a de skuggor som har lagts till och att det händer saker kring- och i dem. You rock Lina!




Vill du kika i den nya katalogen så kan du gå in här.

Kram!

4 kommentarer:

Sofia sa...

Jättebra blogg!

Tips, om du gillar Vogue så har Nordic Art House hundratals Vogue tavlor till bra pris som man köper på nätet! Det är tavlor av klassiska covers från Franska Vogue. Det kan man hitta på nordicarthouse.com, kolla in det dom är jättefina...

Ha det bra!

NinaH sa...

Åh! Hit har den inte kommit än! Men ser fram emot den- inte minst för att kolla in vad Lina medverkat för!;-)

Brunkullan sa...

Hit har den inte heller kommit:( För 2 år sedan delades den inte ut i vårt postnr område, förra året kom den! I år...? Jag vet inte...sjår mig några dagar, sen beställer jag den på nätet:)

Susanne

Susanne sa...

Vad fina "syrrans" bilder är! Själv var jag en sväng på IKEA förra veckan och hittade en del att införskaffa senare i höst när flytten är genomförd. Kram / Susanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails