torsdag 3 juli 2008

Sommar!

Äntligen är sommaren tillbaka! Så underbart!
För en stund sedan såg jag maken och sonen i en traktor på väg till styckena för att ta hem hö. Vid vägkanten plockar jag smultron och blåbär och tvätten vajar friskt i vinden! Lillan har sommarklänning på sig och ler mot mig med sina himmelsblå ögon. Själv målar jag möbler för fullt! Bäst att hålla på medan man är igång liksom! =o)



Lite tvätt på vift!





Tänk att ha smultron i trädgården!!! Vilken lycka!




Vårt nysådda gräs har börjat titta upp!





Hötider


Älsklingsponken i sin första höskörd!


Ha det så bra så länge!

Kramis!

4 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Härligt somriga bilder !

: )

Kram, Jenny

<3

Marina sa...

Visst är det härligt med sommaren. I helgen passade vi min brors son som är 3½. Han åt upp alla smultron som fanns i trädgården! Gott tyckte han. Nu väntar vi på att nya ska komma.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Tvätt på lina...ljuvligt!

Kram Annica

Solsjö - Under en vind sa...

Sååå vackra bilder!!!

Ha det gott i en ny vecka! Kramar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails