fredag 25 juli 2008

Hantverksmarknad i Båstad

Hej svejs!

I går låg vi på en strand hela dagen och bara slöade... idag däremot så for vi till Båstad för att gå på Hantverksmässan som är där hela helgen. Det var underbart... för mässan ligger precis vid havet och vädret var det finaste tänkbara!


En av anledningarna till att vi åkte dit var för att vår son 2 år skulle gå mannekäng för ett företag som heter "Ida.P". Här syns han på podiet med min syster Lina "Lina på gården".

På marknaden så fanns det mycket fint blandannat en massa Tilde-figurer från mu hantverk.
http://www.muhantverk.se/



Här är fin keramik från Kerstins keramik & textil.
www.kerstinskeramik.se/




och här ligger söta lillasyster och njuter i skuggan!

Vilken härlig dag!


Kramis!

4 kommentarer:

Marina sa...

På stranden var även vi i går men idag stannade vi hemma för att vila skinnet och göra lite nytta. Den där mässan hade jag klart kunnat gå på. Låter kul!

Vitt är vackert sa...

Måste bara säga, vilket otroligt vackert hem ni bygger!!!!!

Kram Ellinor

Stina sa...

Men lilla söta flickan. Hon är ju lik storebror ju...:-)
Kramis

Lotta sa...

Hallå i värmen!
Jag har inte bloggat eller kollat in mina favoriter på evigheter, men nu har blogglusten kommit tillbaka och då måste jag ju bara kolla av hur alla har det.

Stort grattis till lilla prinsessan! Så underbart söt hon är det lilla grynet!

Ha det jättegott!
Kram
Lotta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails