fredag 4 mars 2011

Nya gardiner!

Hej!

Nu när våren närmar sig så kände jag så för att byta gardiner i köket. I höstas hittade jag ett par jättefina, gräddlila gardiner på Gekås i Ullared, men de kom inte upp förrän nu! ;O) Jag blev verkligen nöjd över färgklicken som gör sig så bra mot det vita och det mörkare träet. Gardinerna kommer också att ge en perfekt inramning till barnkalaset för Linnea nu på söndag. Så imorgon blir det städning och tårtbakning. Lilla L har önskat sig en Hello Kitty - tårta, så vi får väl se vad mamma (jag) kan göra åt det! ;O) Jag får väl visa en bild på den imorgon ifall den blir bra.... det är sååå kul med marsipantårtor! Rekommenderar alla som är intresserade att gå en liten kurs tårtdekorering, det är inte så svårt som det ser ut!








Det här fånget av tulpaner är till er, alla mina gulliga och trogna läsare! Jag är så glad för att ni vill titta in hit så ofta och för att ni ger mig så fina kommentarer. Hjärtligt tack!

Vi hörs imorgon!
Kramis!

2 kommentarer:

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Ååå, vilka härliga fönster!
Ljuvligt vårfina gardiner också :)

Kram från Australien♥

Millan sa...

Så fint det blev.
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails