torsdag 10 mars 2011

Magnolia Pearl

Oh, idag blev jag visst lite kär....

Jag fick syn på en, för mig, ny serie av romantiska kläder som just kommit till Sverige som heter Magnolia Pearl! De är sååå läckra! Kanske ingenting man springer runt på stan i.... men i min lilla romantiska drömvärld som jag ibland flyr till, där passar de perfekt (om jag varit något smalare) ;O)! Något som de inte passar lika perfekt till är min plånbok, då plaggen ligger mellan 2000 - 10 000 kr. ;O)

Men drömma kan man i alla fall göra, gå gärna in på deras hemsida och njut av allt linne och alla spetsar... det gör jag! På You tube finns också klipp om dessa kläder och hur företaget startade! Missa inte det!

Skaparen bakom kläderna heter Robin "Pearl" Brown från Bandera, Texas och titta bara på hennes inredning (man ser lite bakom henne i intervjuer) ... precis som i en saga! =)








Ha en bra torsdagkväll!
Kramis!

9 kommentarer:

Marina sa...

Jadå, drömma kan man och fina ser de ut att vara.

Kram!

Efter behag sa...

Hejsan
Hittade Magnolias kläder för ett halvår sedan och är helt såld på hennes kläder. Ljuvligt kvinnliga romantiska konstverk. Säger som du...lite för dyrt för min plånbok. Jag syr istället och gör mina egna...

Ha de/Ann-Louise

Anonym sa...

Mja, måste man inte vara kommunist eller lite tjock för att klä i yvig lump? Iofs trevligt om man vill ha något att växa i.

D

Madicken sa...

Anonym:

Nej då det räcker att vara söt! ;0)

/V

Unknown sa...

Tänk om man kunde bära de

Anjo sa...

MMM underbara kläder...

Nu insåg jag just vart jag kände igen ditt avlstningsbord som du har i köket ifrån...

hillevi sa...

Hej!
Tack för tipset om Magnolia.
Jag blev lycklig av att se dessa kläder, men vad som var ännu bättre var hennes budskap på sin blog.(efter vad jag med min knaggelengelska kan förstå)

Madicken sa...

Anjo: Ja, vad kul att du kände igen det! Den och min tallrikshylla är snickrad av författarinnan själv! Älskar dem!

Hillevi: Ja det är verkligen ett fint budskap!

lindiis sa...

hej Kära
Hos oss kan du handla magnolaipearl även billigare har alltid nån rea på nåt och jag vet ju själv att mm kärleken till dessa e bara mmm och att kunna realisera allas drömmar e också mitt mål,,kom in i min värld välkommen vi har en vipklubb där det finns lite hemligheter med..
Linda
www.ulvsbygarden.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails