torsdag 7 juli 2011

Öland

Hej söta ni!

Nu har jag varit på Öland i några dagar med familjen och vi har haft det underbart! Stugan som vi har bott i ligger på norra Öland, så det har blivit lite utflykter till bland annat Lådbilslandet och Löttorps camping. Vi har också varit i Borgholm och där hittade jag en helt underbar butik som till 100% har inredning helt i min smak och vilken lokal sedan!!!! Jag kunde gått där inne och suckat i flera timmar, men då hade jag nog blivit betraktad som lite konstig, =)! Jag fick i alla fall fotografera hit till bloggen och det gör jag ju gärna! Detta är en butik som jag varmt rekommenderar och jag lär komma tillbaka redan senare i sommar!












Butiken heter Möbleri Mittbrodt´s och finns också på denna hemsida. Här säljs all möjlig underbar inredning mest i lantlig stil och New England-stil. De har också lite konst och

egentillverkade möbler!


Adressen i Borgholm är:

Slottsgatan 22, mitt i centrum (något kvarter från Storgatan). Butiken är en "året runt-butik" och har under sommaren öppet måndag till lördag och under övrig säsong tisdag till fredag.


Ha det så gott, snart visar jag mina inköp från Ölandsturen! =)


Kram på er!

1 kommentar:

Susanne sa...

hej,,vi åker till öland i morgon tidigt med våran husvagn,,,kanske jag hittar till butiken....Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails