tisdag 28 juni 2011

Flädersaft!

Hej alla glada!

Idag är det verkligen sommar utanför fönstret, det ska visst bli riktigt varmt och vi åker nog till någon sjö och badar lite senare idag!

Igår var vi bjudna till min moster och hennes man på lite fika och grillning. Det var duktiga "matlagningskusin" T. som stod för menyn. Som liten "gå bort-present" så hade jag med mig makens hemmagjorda flädersaft i en flaska som jag lite enkelt dekorerar med urklippta etiketter från Panduro. Det blev fint tillsammans med servetter och ett annat litet paket. Det är så underbart roligt att äntligen ha tid för pyssel!



Ha en skön dag allihopa!

Krameli kram!

1 kommentar:

Karin - Mina Rum sa...

Vilken fin gå-bort-present. Den måste verkligen ha blivit uppskattad.

Fortsätt njuta av sommar och semester. Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails