söndag 12 juni 2011

Längtar efter ledighet!




Bild ur senaste Jeanne D´arc living


Hej!

Oh, vad man längtar efter semestern nu! Gör inte ni det?


Det är så mycket här hemma som man vill sätta tänderna i som målningsprojekt, trädgård m.m för det är ju sååå kul! Men allt har sin tid och just nu har jag två veckor av idogt arbete kvar på listan, men det gör inte så mycket för jag fick ett par dagar på Gotland nu i veckan. Åh, underbara Gotland... och underbara, vackra Visby...så mycket fina butiker jag hittade där. Det var mycket som jag knappt kunde motstå, men jag var ändå duktig tycker jag. =)

Jag visar er gärna lite av det jag har köpt, om ett par dagar.



Bild ur senaste Jeanne D´arc living


Ha en underbar vecka, vi ses snart!

Kram!

1 kommentar:

Susanne sa...

Kikar in för att önska en fortsatt fin och härlig midsommar helg..Kramar Susanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails