måndag 18 juni 2007

Min favoritkonstnär...

Hej på er!
Idag vill jag presentera min absoluta favoritkonstnär för er. Hon heter Lina Gardelid och är min högt älskade syster. Hon håller till i Kristianstad, men hon har web-butik om någon är intresserad. www.linagardelid.com. Här följer några av hennes tavlor som är som gjorda för lantromantisk shabby-stil. Jag vill gärna köpa dem allihop! ;o)









Lyckostar de som har den här tavlan!







Hon gör också jättesöta barntavlor till födsel, dop etc.
Visst var det fint?
Kramisar från Madicken
(snart kommer de första bilderna inifrån vårt hus)






15 kommentarer:

Lotta sa...

Jättefina tavlor, ska genast bege mig in på hemsidan!

Oh vad spännande att snart få se bilder på huset ditt!

Ha det gott!
kram Lotta

Lin & Lavendel sa...

Vilka fina tavlor!

Granne med Selma sa...

Nu när jag läst din blogg kommer jag att hänga på låset för att få vara med när du öppnar dörren till ditt jättevackra hus. Gud, va kul det ska bli! Återkommer gärna till dig.
/Sussie

LantlivsAnette sa...

Ojj vad fina tavlor..tänk vad duktiga konstnärer det finns...Tack för att du länkar mig och för att du gillar min blogg..det värmer..kram kram

Stina sa...

Vilka vackra tavlor. Puss

Interiørhuset sa...

det var mange vakre bilder der ja....er litt morsomt med slike bilder med forskjellige bruksting som feks en nøkkel i ett bilde=)

Anonym sa...

Vilka underbara tavlor!!!Vill ha!! Och tack för länken dit!
Och hela din blogg är Jättemysig! =)

/Cattis

Lynetmor sa...

Så mange fine bilder :-)

Granne med Selma sa...

Listerna går tyvärr inte att köpa. Maken har suttit och täljt, sågat ur små bitar *pilligt* och sedan lagt ihop lister och överstycken själv... På några ställen har vi breda taklister. De har han gjort genom att sätta ihop plattlister och hålkärnslister mm tillsammans. De små fyrkanterna i sockerbitslisterna är gjorda av mina stickor jag har när jag väver... ;-)

Stina sa...

Ja, det tycker jag att du ska göra. Puss

Anonym sa...

Änglavingarna var helt underbara - den skulle utan tvekan få en hedersplats i vårt sovrum :D

Anonym sa...

Jättefina bilder. Jag gillar den med nyckeln och den med vingarna bäst!

♥Linda♥ sa...

Fantastiska tavlor! Har sett dem på nätet förr och blev nog lika förtjust som du, synd bara att de verkar vara så dyra, men det kan man ju förstå när de är så fina...
Kram Linda

Lotta sa...

Hej vännen!
Jag blev helt otroligt glad när jag packade upp gåvan från dig idag. Så himla fin! Och du har rätt, lådan är perfekt i min pysselhörna. Där hamnar den nog sen, nu njuter jag av den ett tag på hedersplatsen i matrummet!

Det kändes himla härligt att få gåvan just nu också när jag är lite nere, maken iväg och Cajsa sjuk. Då är det extra roligt att få något så fint!

Många tacksamma kramar från mig!

Lotta

På min gatan i stan sa...

Väldigt fina tavlor! Den där med fågelholken va ju så söt!

Hoppas att allt är bra och att ni får en fin midsommar!

Kram Martina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails