lördag 12 november 2011

This little light of mine....

Hej, och god lördag!

Idag har det varit en mysdag med familjen!

Först var barnen och jag på ett roligt barnkalas och sedan har vi varit hemma och gjort lite ditt och datt. Under en vecka nu så har det stått en pappkasse utanför dörren, som min man så vänligt satt dit - full av mossa och lingonris som han hade plockat åt mig... gissa om jag har haft lite dåligt samvete för det! =) Men nu tog jag tag i det och gjorde några mysiga små arrangemang. Så här blev det ena....






Jag tycker det är så fint med den vit, brun, gröna skalan och i jul kan jag sätta dit något rött om jag vill.

Igår var jag en sväng på Huseby julmarknad och det var så fint och juligt. Jag älskar alla dofter av mat och granris som är där. Jag köpte ingenting utom en god honung med punch-smak till maken, men jag njöt av vädret och det jag såg. På vägen till och från julmarknaden så lyssnade jag på EMD´s julskiva för att få lite extra stämning. Den är en av mina absoluta favoriter i juletid. Sååå vacker! =) Köp den om du inte har den!


Just nu känns det hur lyxigt som helst! Maken står bredvid mig i köket och gör fantastisk helgmiddag med årets sista trattkantareller (plockade idag!). Tänk att de fortfarande finns kvar!



Jag önskar er en riktigt myspysigt lördagkväll. Kraaaaaam!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails