fredag 15 april 2011

En liten necessär

Hejsan! Idag har jag varit i grannbyn för att gå till tandläkaren! Det är verkligen galet vad dyrt det är... men dyrare hade det väl blivit om man inte gick dit. =) Det visade sig att jag faktiskt hade ett hål! Jag tror att det var minst 20 år sedan jag hade det senast.... men ibland kommer man väl bara inte undan. Som lite plåster på såren så gick jag in till butiken Present och dekor och köpte en söt liten necessär. Den passar så fint in i vårt badrum. Jag hamnade också i en blomsteraffär och köpte fler vårblommor och ett större Olivträd. Jag har längtat efter det länge nu och jag blev verkligen paff när det "bara" kostade 298:-! Det ska ni få se en annan dag.
Här är den söta lilla Victorianska necessären.

Visst är det ljuvligt med värmen som kommer nu! Det ska visst bli sommarvärme här nere under den kommande veckan! Bäst att leta fram vårskor och annat som behövs. =)

Idag blev det fika ute på trappan. Det är det bästa vi vet.

Imorgon blir det allmänt stök här hemma. Det behövs verkligen vårstädas!

Vi ses hörs snart igen!

Kramis!

2 kommentarer:

Marina sa...

Fika på trappan är ju hur mysigt som helst.
Jag har inte fått säga något om tidningen men nu är den ute i alla fall.

Kram!

NinaH sa...

Vilken fin necessär!! Passar ju perfekt in hos dig/er!
Och utefika! Våren är härlig!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails