onsdag 29 april 2009

Glad Valborg!

Hej och glad Valborg på er! Tänk att vi går in i maj månad nu! =O)

Precis när min kamera gick sönder så höll jag på att ta bilder av det som vår dotter fick i ettårs- och barnvälsignelsepresenter, jag kunde inte visa det då och därför får det bli ett litet inlägg om det nu istället. Lillan fick lite annat också... men här är några av gåvorna:



En jättesöt gungstol ...

och en gullig, uppiffad läragå-vagn av mormor och morfar.



Ett sött litet matset av en av L´s tjejkompisar



En riktigt tjejig bil av oss föräldrar... det är Askungen som dansar med prinsen där fram! ;O)



Det här söta kökssetet fick hon också av oss .



Ett sött silverhjärta fick hon från en av killkompisarna och hans storasyster.



Av en annan killkompis fick hon den här gosiga bebisängeln.. såå söta kinder och rumpa!



Av Moster fick hon ett par lantliga och söta klänningar som passar precis till en lantlig och söt liten flicka!


Tack alla ni som förgyllde L´s första stora dag i livet!
Innan ni lämnar min blogg så missa inte mitt förra inlägg om trädgården som ni troligtvis inte heller har läst ....

Kramis!

3 kommentarer:

Ett hem på landet sa...

Vilka söta och mysiga presenter hon har fått. Den lilla gungstolen är ju ljuvlig!

Underbart vackra trädgårdsbilder!!!
KRAM

Millan sa...

Vad fina presenter hon fick din lilla och det var under bara trädgårds bilder du visade i ditt förra inlägg, din tös är söt som en ros!

Hoppas ni får en bra Valborg.
Kram

Susanne sa...

Så fina saker ,,Klänningarna är ljuvliga..Ville bara kika inom och önska dig o din fam en härlig valborg..Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails