tisdag 31 januari 2012

Underbara gamla kakburkar

Halli hallå!

Ibland så bara händer det.... man får tag i något unikt och väldigt fint. Det hände min syster för ett par dagar sedan och mig en sommardag för ett och ett halvt år sedan. Syrran ramlade på ett par helt underbara bruna, slitna gamla boxhandskar från 40-talet på vår kära second hand-butik Filippos!!!! (Jag är nästan grön av avund....)   =) Och jag fick två härliga gamla kakburkar av min kära faster, som just skulle flytta från hus till lägenhet (syrran blev lila av avund)! Så där kan det vara ibland! Hi hi!

I alla fall så tog jag in de två fina kakburkarna för att göra det lite vårligt och fint i köket till festen som var i helgen. Det blev riktigt bra! Här ser ni resultatet:






 Här längst nere ser ni att jag har satt det rosa locket på den gröna burken... det blev ännu finare än rosa på rosa och grönt på grönt! Motivet är verkligen bedårande! Samma motiv på båda locken!
Tack söta I, för att du tänkte på mig innan du skickade burkarna på loppis!

Jättekram till er alla!

2 kommentarer:

No34 sa...

Hallå!
Supersöta kakburkar. Kan användas till mycket..:))
Kram Kate

Välkommen Hem! sa...

Så fint! Vilken toppenidé!
Jättefin blogg!
Kram, J

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails