måndag 30 januari 2012

Rimfrost

Wops! "Imorgon" blev visst en annan dag... helgen bara försvann! =)

Trädgårdsföreningsfesten var jättetrevlig i lördags och vi åt god mat och fika. Vi hade också en liten pakettävling där vi slog med tärning och vi fick alla en mycket passande paket. Kul! Jag fick nya trädgårdshandskar (perfekt, för mina gamla är snart i bitar) och två fina små flaskor som man kan hänga upp....jättefina som små vaser t ex. På eftermiddagen och kvällen satt syrran och jag som fastklistrade framför tv´n för att avnjuta en hel säsong av underbara Miranda. Hon är sååå go och det är ett perfekt avkopplande och roligt nöje att titta på avsnitten.... *rekommenderas varmt*

Något som är mindre varmt är vädret.... jag är en sådan person som gärna är inne och kurar när det är så kallt som idag... men någon minut klarar jag... så jag var ju bara tvungen att föreviga lite av den vackra rimfrosten här utanför. Något som verkligen klär i sin rimfrost är vårt gamla uthus som tyvärr snart måste restaureras.... men än så länge står det upp och är så charmigt som bara ett riktigt gammalt hus kan vara.









 Stormlyktan på väggen på vårt hus är också jättefin i sin rimfrostdräkt....


Nej, nu är det back to work... måste få ihop en del pengar innan det är dags för Pomp de lux att ha premiärför sin vårkollektion. ;O) (låter som jag är helt desperat... och det ligger nog något i det, ha ha)
Igår var jag på ett Me & I -party och jag skulle absolut inte handla något... men som alltid, så blir det något i alla fall! =) Tack A för ett mysigt party och goa frallor och semlor!

Ha en härlig dag!
Kramis!

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är så fint med rimfrost..Men nu vill vi att våren ska komma så man får plantera lite blommor..och alla härliga dofter =) Vad fint det är med gamla dörrar..Lycka till med jobbandet =) Kram Nadja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails