söndag 18 december 2011

Paket

"Juleklappar lackas in,

dörren stängs för näsan din...


Det är bara roligt!"


Hej på er!
Idag har det badats i papper, snören och ettiketter... jag tycker verkligen att det är kul att slå in paket. I år har jag dessutom fått hjälp av vår flicka som nu har blivit en stor tös, nästan fyra år, och kan hjälpa mamma! Lilla Linnéa var dock lite förbryllad över just dessa klappar.... för de har inget innehåll och ingen ska få dem! Det blev alltså några dekorationspaket. =)


De fina "tags:en" har jag hittat i en scrapbooking butik i Växjö. De satt alltså ihop, ca 15 stycken, på ett ark. Brunt papper var det inte heller lätt att hitta... jag var runt i massor av affärer innan jag tillslut hittade "vanliga" rullar på Rusta. De enda rullarna som jag tidigare hade hittat var gigantiska och kostade nästan trehundra! Gulp!



Min julklapp av gubben har jag redan fått... det var precis vad jag behöver, en inspelningsbar box till tv´n. Visst är det konstigt, jag bryr mig inte jättemycket om tv-program, men ibland är det något man kan tänka sig att se och då kommer det alltid något emellan! Helt plötsligt så förvandlas det inte alls så viktiga programmet till något superviktigt och jag märker hur frustrerad jag blir, just bara för att jag INTE KAN se det! Fånigt va???! Nu är det problemet ur värden och jag kan spela in och spela in. Kanske kommer jag aldrig att se just det där avsnittet, men bara vetskapen om att jag KAN se det gör mig lugn och välmående. Dessutom kan jag i spola förbi all reklam... då får jag lite EXTRA tid för något roligare! Hi hi hi! Fånig jag är, va??! Men ni kanske känner igen er?

Imorgon ska barnen ha ett par kompisar och deras mammor här för lite julklappsbyte. Myyys!

Ha en härlig måndag!

Kram!

1 kommentar:

Känslan av... sa...

Åh så mysigt ni har det och vilka fina kransar på dubbeldörren!
Kul att lillan blivit så stor att hon kan hjälpa till nu :)
Roligt också att du pysslar och pyntar så mycket som du gör, önskar att jag hade hunnit med lika mycket.

Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails