onsdag 14 december 2011

Lantliga butiker i Växjö

Hej! Var hittar man lantliga butiker i Växjö?


Jo, idag tänkte jag tipsa er om ett par lantliga butiker som ligger mitt i Växjö. De ligger i den nyrenoverade "Blända passagen" som har sin ingång mellan Intersport och Dressman på gågatan. Den första butiken som man möter i Blända passagen är:

Detta är en härlig inredningsbutik med fina lantliga inredningsdetaljer och lite kläder.
Här följer några nytagna bilder därifrån:









Denna butik låg tidigare lite utanför centrum, men nu finns den äntligen mitt i smeten. =) För dig som inte bor så nära Växjö så finns det också en webshop




Lite längre in i Blända passagen hittar vi nästa butik, som är en klädbutik med lite inredning. Butiken heter:


Här kommer lite bilder därifrån:




"I robe you" har jättefina kläder ifrån märken som Cream, Branting, Container m.fl.
Butiksinnehavarna hälsar er hjärtligt välkomna! =)Imorgon hoppas jag att granen får komma in i vårt hem! Myyys!

Kram på er alla!

3 kommentarer:

Linda sa...

Hejsan. Jag har länge undrat var butiken har legat och tack för tipset nu så hoppas jag på en Växjö tur nästa vecka. Och vilket underbart kök d har.
Kram

Sofie sa...

BRa att veta var de butikerna finns. Inspirerande blogg :)!

linda sa...

Hej, jag har inte varit inne på din blogg på jättelänge, men vad fint du har det och vad bra du skriver. Massor med kramar Linda änglabacken.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails