torsdag 29 juli 2010

Fönster

Hej söta ni!

Ursäkta mig att ni inte har hört av mig på ett tag, men det beror på många saker! Det största problemet som jag har är att min kamera har gått sönder igen!!!! Jag tror jag blir galen på denna lilla modell som nu har gått sönder rejält tre gånger på två likadana kameror. Dumt att jag köpte en lika dan till som den första som pajade.... men jag hoppades ju på att den nya skulle fungera bättre! Nu har jag gett mig sjutton på att det ska bli en systemkamera nästa... behöver bara skrapa ihop lite mer pengar först! ;O)

Annars har jag fortfarande härlig semester! Jag njuter i fulla drag varje dag! Sedan midsommar har jag börjat träna lite varje dag och sedan 1 och en halv vecka tillbaka har jag börjat jogga... Jag som alltid har tyckt mycket illa om jogging! Världens tråkigaste träningsform enligt mig! ;O) Men på "äldre dar" så har jag blivit lite av en "motvalls käring" och ger mig på det mesta som jag har tyckt illa om tidigare! Bara för att ge det en chans liksom! =) Och detta har gett resultat... från att jag orkade springa ca 50 meter från början, så orkade jag idag springa 2,2 km utan att gå emellan! Det tar sig alltså!

I förra veckan var företaget http://www.ekstrands.com/ här hemma hos oss och tog lite miljöbilder. Vi har deras fönster och ytterdörrar och är jättenöjda med dem. De är verkligen hur vackra som helst! Så här blev några av bilderna:






Det ser väl bra ut?
Idag har jag varit på ett jättegulligt litet trädgårdsbröllop! Det var hur mysigt och personligt som helst! Tack L och B att vi fick dela er stora dag!
Imorgon blir det storröjning här hemma! Då kommer kära mor hit och tar hand om barnen under tiden.... det är nog bäst så, för jag lär nog fara fram som Bamses farmor på höga berget, när hon städar så det ryker!
Kram på er alla!

1 kommentar:

Marina sa...

Bra att någon håller i barnen så inte det också städas bort!!!

Duktig du är som kommit i gång att träna. Jag är periodare. Gör övningar för ryggen varje dag (stärker ryggmusklerna) och joggar 2,5 km av o till. Kunde varit bättre men kunde också varit sämre på det.

Ses vi hos Helen den 28/8?

Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails