torsdag 1 januari 2009

And the winner is....

Hej på er! Avslöjandets stund är inne och det är dags att tala om vilken av er som vann Lina Gardelids fina tavla "Wings".

Jag vet att det finns bra lottdragningssajter på nätet men jag valde att göra det på traditionellt vis så att ni kunde vara med.... det var MÅNGA lappar att klippa och vika men det kändes väldigt avkopplande och skönt med lite handarbete.... ;O) Ni var totalt 115 personer (inkl. de som mailat mig) och många av er hade ju länkat också och på så vis fått dubbla lotter.


Jag anlitade min treårige son J till att dra vinnaren....

Här har han en lapp....
och det är....

Tulipa med bloggen Liljor och Tulpaner som vann tavlan!!!!
Jättegrattis! Maila mig gärna din adress så fort som möjligt så att vi kan skicka vinsten!
Ja, tyvärr så fanns det ju bara en vinnare den här gången... men jag hoppas att ni alla får ett underbart nytt år i alla fall! Det blir säkert fler tävlingar här på bloggen och vill ni hemskt gärna ha den här tavlan så finns den att köpa i Linas webshop! Missa inte hennes härliga blogg också!
Kramis!

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Grattis till dig Tulipa.
Njut av den fina tavlan.

Hoppas nu din dag varit fin.
Här är det segt idag.
Jobbat natten, sovit för lite.
Ont i skallen och illamående.
Hutter och frys....
Tror du att det kan influensa?
Nä, jag tar mig lite mera must och försöker slappa lite.
16 minusgrader ute nu så jag ska inte ut.
Maken ska jobba inatt.
Han börjar klockan 23. Inte avis alls.

Önskar dig och familjen en riktigt god fortsättning på det nya året.
Kram Synne.

Tulipa sa...

Hej!
Jag tror nästan att jag ser i syne!
Hela jag blev ett stort leende!!!!
Tänk att jag hade turen!
Vad glad jag blev!!! Tack snälla, snälla!
Mailar adressen!
Stora kramen Tulipa

mig & alice sa...

Åhhh, grattis Tulipa!!

Vad lycklig hon ska bli.
Ha du en fortsatt bra kväll.
Kraam
Melinda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails