fredag 22 juli 2011

Husmys och tävling

Hej söta vänner!

Usch, vilket väder det har varit i några dagar nu! Tack och lov börjar solen titta fram nu ikväll så vi får hoppas på fint väder. Imorgon ska jag t ex med mina trädgårdsvänner till Ystad för en liten inspirationsrunda.

Hoppas att ni har det bra och att ni får vara lite lediga nu i sommar. Vi har varit på Öland i två veckor och gjort lite andra mysiga små utflykter. I förrgår var det dags för vår lilla "kusseträff" igen och det var jag som var värdinna den här gången. Som en överraskning för min syster och våra två kusiner så tog jag dem alla till en gård som heter Kvarnbacka och där red vi först Islandshästar. Sedan åkte vi till Hässleholm och ett spa som heter "Hälsooasen" och där tog vi ett 38 gradigt varmt bad i en bubbelpool som står ute i en bokskog. Det var hur underbart som helst! Jag har, bland annat efter denna tur, bestämt mig för att damma av mitt gamla hästintresse igen och börja rida Islanshäst på regelbunden basis, varje vecka! Det ska bli sååå kul!

För någon vecka sedan gick jag med i en tävling som heter Sveriges charmigaste hem! Inte för att jag tror att jag har någon stor chans att vinna, men det kändes ändå som en rolig grej. Och om du gillar vårt hus så blir jag såklart jätteglad ifall ni vill lägga en röst på mig. Ni hittar mig på sidan http://www.sverigescharmigastehem.se/ och söker på Victoria.... för det blev något tokigt när jag skulle anmäla mig till tävlingen. Min info. etc. försvann?!

Idag har jag fotat lite nya bilder hemmifrån:
























Ha det så skönt och njut riktigt mycket av sommaren som pågår just precis nu!






Vi hörs snart igen!



Kramis!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails