söndag 10 juli 2011

Älskar skyltar!

Hej!

Jag kan inte blunda för att jag är galen i skyltar och bokstäver... det märks nämligen tydligt här hemma! =) På min Ölandstripp blev det inte mindre än fem olika skyltar inköpta! Det är så svårt att hitta fina tavlor eller affischer tycker jag, så därför sätter jag hellre upp skyltar på väggarna. Nu har dock syrran, Lina Gardelid, bestämt sig för att göra betydligt fler reproduktioner och tryck till hennes webshop... så där får ni hålla utkik framöver! =)


Denna söta "skafferiskylt" hoppas jag kunna sätta på mitt framtida skafferi en dag!

Skylten köpte jag hos Gårdby kafé och lanthandel.

En av de snyggare plåttavlor som jag sett på länge! Köpt i Borgholm.



Denna fina handskrivna trätavla köpte jag hos Möbleri Mittbrodt´s i Borgholm.


Denna sötnos, också i Gårdby....



... och denna skylt i den lilla kläd- och inredningsbutiken på Löttorps camping.

Meddelandet känns sååå befriande! Här hemma är det inte städat (om någon nu skulle tro det) =)



Hoppas att ni har haft en underbar söndag. Vi har varit hos en liten gosse som heter Hugo som just idag har döpts till detta namn.


Ses snart! Kram!

1 kommentar:

Edtiaflicka sa...

Underbara skyltar! Och jag gillar också speciellt budskapet med den sista!! :)

Ha en skööön helg!
Kram Ida

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails