söndag 3 oktober 2010

Min underbara syster!

Hej svejs!

Idag har vi en härlig söndag, mest en riktig slappedag men också en tvätt- och planerardag. I förmiddags hade jag också hand om ett gäng goa 3-5 åringar, då jag är ledare för" Dans och rytmik för barn" i Medborgarskolans regi. Det är verkligen roligt och mysigt!

Efter dansen kom min älskade syster till oss och myste över lunch och en bit in på eftermiddagen. Det är så fint att ha en syster, älskar henne såååå!

På tal om henne så har hon gjort en nystart i sitt företag "Lina Gardelid art and illustration". Gå gärna in på hennes nya hemsida och ta del av hennes fina tavlor, reproduktioner och kort. Hon bloggar också på bloggen "Lina Gardelid". Där kan ni läsa om alla hennes tankar och kommande projekt. Kanske kommer några av hennes saker att säljas enbart genom bloggen, så håll utkik och var först till kvarn! ;O)

I några timmar till pågår en tävling på hennes blogg om några fina kortpaket. Skynda er in så hinner ni vara med!

Här är några av hennes saker:












Imorgon börjar en ny, lite tuffare arbetsvecka. Jag hoppas dock att det ska finnas lite utrymme till några blogginlägg också! I går t ex. så fick jag det här kvartalets "Vita gåva" på posten. Jag blev verkligen jätteglad för det jag fick. Den har redan kommit på plats här i huset... men vad det är får ni se i nästa inlägg. Jag kan så länge bara säga TACK, snälla hemlige vän!


Kram!

2 kommentarer:

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Jättefina kort - din syster är toppenduktig!

Kram från Australien♥

Jenny sa...

Ha en fin vecka! Din syster är riktigt duktig! Jag håller oxå kurs, i Älmhult men med sömnad - Sy till barn för Bus & Mys - visst är det kul att ha något sådant att göra.

Kram Jenny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails