lördag 19 juni 2010

Victoria och Daniel

Hej!

Vilken härlig dag det är idag! Det känns verkligen som att det är bröllopskänslor i hela luften och jag blir lite nostalgisk när jag tänker tillbaka på vårt bröllop för nästan precis tio år sedan. Det lite lustiga i sammanhanget är ju att vi är namne med det blivande kronprinsessparet och redan då red vi på det kungliga temat. Några dagar efter vår förlovning så skrev skvallerpressen om en hemlig förlovning mellan Kronprinsessan och en Daniel, men den gången var det Daniel Collert som avsågs. Nu tio år senare så är det en ny Daniel vid hennes sida, som vi alla vet.
Det jag med säkerhet vet, är att namnen passar jättefint ihop och vi är lika lyckliga nu som då! En liten prins och en liten sessa har också sett dagens ljus under dessa underbara år tillsammans.

Vårt program såg ut så här:

Två av melodierna spelades på underbar nyckelharpa!

Brudbuketten:

Bröllopsbilen:


Klänningen:


Tiaran:

Nu är det spänd förväntan över att få se hur vårt fina Kronprinsesspar kommer att se ut idag!
Jag önskar er all lycka och allt gott!


Bild: Pontus Lundahl, Scanpix

Kram Victoria

2 kommentarer:

NinaH sa...

Måste ha känts extra fint för er i lördags & väckt fina minnen! Ert bröllop också så vackert. Må nu "de nya tu" med samma namn som ni få ett fortsatt lika lyckligt liv som ni!;-)

Karin - Mina Rum sa...

Roligt att ha en sån koppling till helgen brudpar. Erat bröllop ser också fantastiskt romantiskt ut. Vi får väl hoppas att er namne också får en egen prins och prinsessa.
Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails