lördag 13 februari 2010

Lite mer om Vita gåvor - önskelistan

Hej!

Ännu en vecka har gått och jag hinner typ ingenting! ;O) Jag lovade ju att göra en liten önskelista till Vita gåvor... och sent om sidor så har jag hittat några saker som jag tycker om. Kanske har min hemlige vän redan köpt något till mig, men om inte så får hon kanske några uppslag här:


Den här fina servisen säljs på Mixin.se och är helt i min smak!

Jag har ingenting i den ännu, men jag skulle gärna samla på den!

Här är tre av de nya burkarna från Greengate! Just de här är jag mycket svag för! Bilden är hämtad från Elsas hem.se

Den här underbara servetten är också därifrån!

Jag tycker också om förra årets lavender-ruta och lavender-dots från Greengate. Här ser ni "rutan" i en kökshanduk.
Andra saker som jag gärna skulle vilja ha är skålar, fat etc. i pressglas. Jag älskar också virkade små bakelser och skulle också gärna få riktiga tårtdekoreringsverktyg eller söta, romantiska formar då jag tycker mycket om att baka.
Hoppas att det här har varit till någon hjälp för den som ska handla! ;O)
Jag blir givetvis väldigt glad för vad jag än får! Det ska bli jättespännande!
Ikväll hejar jag på melodi nummer 1 och 6 i schlagern! De är bäst! Förra omgången blev det riktigt bra låtar som gick vidare... gillar Salems låt mycket... och låten Road salt som gick till andra chansen!
Ha en underbar alla hjärtans dag i morgon!
Kramis!

2 kommentarer:

NinaH sa...

Fina önskesaker!
Ha en mysig hjärtedag!

Synnøve. sa...

Ingen dum önskelista det där.
Hoppas du får något du önskar dig.
Hur gick det i MGP?
Kram.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails