fredag 31 oktober 2008

Jättefina barnmöbler...

... hittar du på www.millimini.se. Deras möbler är verkligen jättefina men vissa av dem är tyvärr lite för dyra tycker jag. Något som däremot är kanon, är att de har fraktfritt inom hela Sverige.

Kolla in det här superfina köket....



En lagom stor byrå/garderob i ett...

Ett sådant här hus kan man säkert ha mycket skoj med!


Ett sådant här lagom lekbord har jag länge tänkt att köpa till min son.


Den här idén gillar jag också skarpt... men man kan ju också ta en tallrikshylla! ;O)
Alla bilder är tagna från Milliminis hemsida www.millimini.se
Snart tänkte jag bjuda er på en rundvandring i vårt hus... det var visst VÄLDIGT länge sedan sist ser jag!
Kramis!

2 kommentarer:

NinaH sa...

Uhm- vilka vackra barnmöbler! Måste jag kolla = till barnbarnet!;-)

Anonym sa...

Oj vilka vackra barnmöbler :)

Önskar dig en trevlig helg.
kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails