torsdag 3 januari 2008

Bilder från den gångna julen!

Vad roligt att kunna vara tillbaka igen! Snart får jag troligtvis internet i huset så att jag kan uppdatera mer frekvent. 2008 ska bli ett riktigt härligt bloggår tycker jag!
Ett av fönstren i vardagsrummet


En julkrans i hallen

Köksfönstret vid diskbänken


Ett av fönstren i glasdelen



Bordsdekoration.
Idé: Lägg flera likadana gamla kökshandukar på en lång rad efter varandra eller sy ihop dem så får ni en jättefin löpare till bordet.



Juldukning




3 kommentarer:

Anonym sa...

en sån underbar matsal..eller är det en glasveranda? Underbar i kilket fall som helst! Jag gillar din lite sparsmakade stil(har jag fattat den rätt?)

Fröken Fräken ifrån Fryken.. sa...

Åh vilken fin matsal du har, älskar gardinerna, gröna girlangerna, vita bordet & stolarna, dukninga - ja det vill säga ALLT :-)

Undrar om det är Ok att jag lägger upp en länk till din blogg i min blogg?

3-vlig helg!!

/Frida

Madicken sa...

Hej på er! Vad roligt att ni tycker om det! Det är matdelen i vårt kök som är inglasad så här! Jag ska ta flera bilder på det snart! Anonym: Ja, lite sparsmakat är min melodi, men ändå lite romantikt.
Frida, självklart får du länka hit!
Kram på er!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails