måndag 13 augusti 2012

Får jag presentera två (tre) stora inspiratörer?

Hejsan!

För nästan precis ett år sedan så mötte jag en jättehärlig tjej och hennes lika härliga dotter hemma hos vår gemensamma vän Anna. Dessa två är så otroligt begåvade (och det gäller såklart även värdinnan Anna) på flera områden. Mamman heter Carina och är en allkonstnär när det gäller trädgård, inredning och pyssel och dottern Danielle är en stjärna på bakning. Inför tjejträffen, som vi var på, så hade hon bakat de fräckaste cupcakes man kan tänka sig på temat "tjej" och på toppen av bakelserna tronade välskulpturerade högklackade skor, handväskor, blommor m.m. Jättefina och goda var de! =) 

Carina har den vackraste trädgård och ett fantastiskt hem fullt med härliga gamla skatter. Jag vet inte hur hon bär sig åt, men gång efter annan så kommer hon hem från loppisar med helt otroliga gamla saker. =) Jag hittar sällan något sådant när jag är ute.... ;O). Hon kan dessutom hitta på de bästa pyssel och delar gärna med sig av sina tips på sin inredningsblogg... jag blir alltid jätteinspirerad! Har ni inte varit inne på dessa kvinnors bloggar förr så tycker jag absolut att ni ska gå in där. Carina har två bloggar: Skrot och fägring samt Trädgårdsdrömmar och Danielle har en bakblogg som heter Hevenly Cupcake.


Båda bilderna är tagna från Carinas blogg.


Det bästa är att jag ska träffa dessa två tjejer om knappt två veckor igen. Det ser jag oerhört mycket fram emot. Undrar om det blir någon cupcake den här gången också?! Jag ser också fram emot att få träffa underbara Anna igen och alla de andra tjejerna som ska komma med på träffen. Tack Anna för att du ordnar med detta. =)

KRAM PÅ ER ALLA!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails