torsdag 9 augusti 2012

Ett brev betyder så mycket!

Hejsan!

Idag är det lite packning på gång för vi ska dra ut på en minisemester för att fånga in slutspurten på sommarlovet. Igår målade jag färdigt gästrummet, så när jag kommer tillbaka så blir det dags att inreda det. Det ska bli kul att se hur det blir. =)

För någon månad sedan så köpte min syster gamla fina kuvert på Tradera, jag tycker att de är så fina att dekorera med och det är så häftigt att se dessa handskivna kuvert med titlar som Prostinnan, Universitetsadjunkt, Skådespelare eller vad det nu kunde vara, i kontrast med dagens e-mail och sms. Det häftiga med just de här kuverten var att vi kunde hitta adressaterna på internet och läsa om dem... det var coolt. =)








Sedan lovade jag att visa varifrån jag hade vunnit mina fina kuddfodral som jag har i vardagsrummet. Jo, de har jag vunnit hos Living Interiors, en ganska nystartad webbutik som har fina hissgardiner, kuddar, överkast m.m. Välkomna in hälsar Sara!


Nu längtar jag oerhört mycket efter att nya Pomp de Lux-kollektionen ska släppas... Den 20/8 är det dags igen! Jihooo!

Ha det så gott!
Kram Victoria

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å va fint du har de :) Tack för all inspiration du delar me dej av <3 Kram Fiddeli

No34 sa...

Underbara brev. Jag tycker det är tjusningen med när man scrappar egna kort att få dekorera och smycka efter vem mottagaren är, och sen texta fint på kuverten!! Njut nu av mini-semestern, för det ska vi göra:))!! Kram Kate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails