tisdag 14 februari 2012

Glad alla hjärtans dag!

Hej svejs!

Idag vill jag bara önska er en härlig alla hjärtans dag!

Här blir det lite mys med familjen i soffan när maken kommer hem från jobbet. =)

Idag har jag tagit de första stapplande stegen i att börja träna igen. Jag fick mig en smärre chock igår när jag råkade se mig i helfigur i spegeln, endast iförd ett par trosor och ett linne. Det var som att få se den fruktade "Sanningen" i vitögat... en ganska ohygglig upplevelse... så det får helt enkelt bli andra bullar nu ( om än några bullar alls ) ;O).



Ha en underbar dag!
Kram Victoria

3 kommentarer:

Millan sa...

En alla hjärtans dag kram till dig med!

Unknown sa...

Hihi jag vet vad du menar..skulle också behöva ta mig i kragen..Men jag tänkte att jag ska börja promenera sen när snön smälter bort..Jösses vad mycket snö vi har fått här i Enköping på bara 2 dagar..Det är ju väldigt fint..men jobbigt att pulsa i det när dom inte plogat..med barnvagn och allt!! Pust..där fick man sig en work-out iallafall =) Lycka till med tränandet =) Kram Nadja

Känslan av... sa...

Haha...du är för söt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails