söndag 16 januari 2011

Att älska inredning

Hej!

Att älska inredning är inte alltid lätt... man faller ofta för många skilda saker när man är ute och shoppar! =) Jag har hittills försökt att hålla mig till endast en enda stil- den vita lantliga, i nästan hela huset... men ofta dras mina ögon mot en annan stil som också ligger mig varmt om hjärtat. New England-stilen med sin marina känsla. Ett par företag som är duktiga där är Artwood och den underbara butiken Par Courrier som nu mer också finns som fysisk butik i Stockholm! Måste bara in där nästa gång. Här kommer lite inspiration:







Visst är det oerhört läckert?

Nu blir det att gå tillbaka till tvätthögen och packa för jobbveckan som ligger framför! Hoppas att jag orkar med ett avsnitt till av den romantiska "kostymserien" Candleford som maken och jag började titta på i går! =) Här om dagen avslutade vi serien om Cranford! Hi hi! *njuter*

Kram på er alla!

5 kommentarer:

Edtiaflicka sa...

Vilka bilder!
Ja, det är svårt att hålla sig till en stil, men det är nog det som gör hemmet personligt ändå....att mixa som man själv vill ha det! :)

Ha en bra vecka!
Kram Ida

Nettan sa...

Ja du det är inte lätt att inte vara impulsiv när man ser något man tycker om.. Jag vet..=)) Men New England är definitivt min favorit..

Kramar

Madicken sa...

Ida: Det har du helt rätt i! Ha det så bra själv! =)

Nettan: Jag vet ju att New England är din passion! Nu ser jag fram emot att få se ditt New England- inspirerade vardagsrum! =) Jättekram!

Karin sa...

Härliga miljöer, jag har väldigt svårt att följa en stil. Det är liksom inte min grej, FAST när jag sen ser mig omkring i min närhet så ser jag ju visst att visst följer jag någon tråd. Men som du Ida säger: mixa så man/jag mår bäst!!

Njut av allt som är vackert för ögat "ler"

Kramar

NinaH sa...

Det finns så mycket vackert!;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails