tisdag 23 december 2008

23 december: Julgåvor


Hej på er och glad lillejul!

Fast än det inte är julafton än så har jag fått två fina saker! Dels den här hyacinten i den vackra glasbehållaren av min nya vän C. Jag säger bara tusen tack!!!! Den var så klart helt i min smak! Det smarta med det hela är att man kan använda glasbehållaren till värmeljus när blomman har vissnat! Stort tack än en gång och God Jul på dig!



Av Jenny med bloggen Anamcara fick jag den här fina awarden här om dagen! Tack så hjärtans mycket! Ha en riktigt God Jul på dig också!
"Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande! Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse..."

Då man ska ge awarden vidare till 8 andra bloggare så får jag ta det efter helgerna när det blir lite lugnare! Jag återkommer om det då!

Ikväll har det varit Lillejul-firande med släkt och vänner! Tusen tack mor och far för jättegod mat och en massa mys! Visste ni att syrran, Lina på gården inte bara är en begåvad konstnär? Hon är också lite av en trollkonstnär och har ikväll fascinerat tre barn till de höll på att spricka av nyfikenhet... Hur kan man stoppa in en röd lysande boll i munnen och få ut två lysande bollar genom näsan??? Ja, det kan Lina det! ;O)
Hon är också expert på att göra vackra pepparkakshus! Se här:


Inte dåligt va???

Nu är det bara minuter kvar till den stora dagen och den härliga julhelgen! Myyyyyys!

Kramis!

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hm, en lysande in genom munnen och två ut genom näsan....
Näpp det får jag inte att fungera...

Pepparkakshuset var enormt.

Ha det gott.
Synne.

Caroline sa...

vilket underbart hus.. grymt jobb <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails