måndag 6 augusti 2007

Oh, ni trogna

Ohhh, mina kära, trogna vänner som tittar in hit med jämna mellanrum för att se om jag har uppdaterat bloggen och upptäcker att jag inte gjort det..... Förlåt mig! Det är så dumt ännu att jag inte har någon internetuppkoppling i vårt hem och det enda stället jag kan komma ut på nätet på är på mina svärföräldrars företag (där jag sitter just nu). Det är alltså inte det enklaste att ta med sig kameran och lägga in en massa bilder där just nu men jag ska verkligen göra ett försök de närmaste dagarna.

När det gäller huset så är det inte på långa vägar klart ännu, men jag försöker att få till det lite och lite. Problemet när man flyttar till ett hus från en tvåa är ju att man inte har alla möbler som man behöver...så de måste ju köpas in. Förövrigt är det mycket som ska målas och lister som ska sättas upp men ni får se förbi det där när jag visar er vårt hem framöver.

Ha det så bra så länge... jag saknar er och era underbara bloggar! Kram V.

5 kommentarer:

Lotta sa...

Jag väntar här trogen, och ser fram emot många härliga bilder sen!

Ha det gott!
kram
Lotta

På min gatan i stan sa...

Ja, vart har du varit????? ;-)

Ja kikar allt in ja me, nyfiken på erat fina hus vettö! :-)

KRAM!

Interiørhuset sa...

jeg venter på deg,og tenker på bloggen din...gleder meg bare til å se alle bildene fra deres hjem etter hvert!

Anonym sa...

Jag ser fram emot att få följa utvecklingen! Man måste inte visa bilder där allt är perfekt på en gång.
Kram :)

www.nestorforlag.se sa...

vilket underbart hus, det där kommer ju att bli hur bra som helst. Ska följa ditt husbygge och drömma mig bort lite...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails