onsdag 29 augusti 2007

Några av sommarens inköp

Hej igen! Ja, i förra inlägget så skrev jag att det förmodligen inte skulle dröja så länge till nästa inlägg men, men som vanligt har tiden bara rusat iväg och jag hinner nästan ingenting. ;o)
Bara för det så ska jag lägga in tre inlägg idag! :o)

Här följer först några av sommarens inköp:

De här härliga tofflorna hittade jag på Öland.



Plåtburk med rosor från Tradera. *love*



Ett litet smyckesskrin i silver från den stora Antik och samlarmarknaden i Markaryd.


Kuddar från Green Gate. Den högra köpte jag nu i somras hos Hans Mikaels i Stockholm.



Ett saltkar som jag hittade på Öland.



En kaktång från butiken Z.A.K i Lund.


Den här duken hittade jag också på Antik och Samlarmarknaden för 70:-


Burken är köpt i Stockholm i butiken American Classics


Buren är köpt i en butik i affärscentrumet Giraffen i Kalmar


Ohhh, vad det är kul att handla! Eller hur? Kramisar på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder från ditt fina fina hus. Vi sitter här och beundrar allt fint på din blogg
vi = Hasse, Agneta, Inger,Lina Barbro Och Lars.
Kram från Kavrö!

Madicken sa...

Tack och kram tillbaka mina kära släktingar och vänner!

Jill sa...

Hej igen ser att du o jag har mer än badrumsinredningen gemensamt! Har nästan en x-akt likadant smyckes skrin!
ha ha detta var juh komiskt!

Unknown sa...

När jag såg det där lilla smyckeskrinet i silver..så tänkte jag direkt på Titanic..tänk vad mycket fint det måste ha funnits på den tiden =) Kläderna...ja allt..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails