söndag 21 augusti 2011

Linnea Victoria

Hej!

Vilket härligt väder det har varit i ett par dagar nu! Helt underbart! Igår var jag ute och red här på gården tillsammans med vår granne och min svärfar. Det var hur mysigt som helst! Jag älskar att här nu finns ridhästar på gården igen som man kan få låna! =)

För ett par veckor sedan så kände jag att det fick vara nog på latandet! Det var inte mycket, som jag hade tänkt göra under sommaren, som hade blivit gjort! Känner ni igen det??? ;O) När maken hade åkt till jobbet en måndag så bad jag mina föräldrar att ta barnen i några timmar och DÅ satte jag äntligen igång med Linneas rum igen. Jag hade länge tänkt att måla hennes ena vägg rosa... men det har bara inte blivit av! Men så här blev det:




Linnea Victoria är vår dotters båda namn och de tyckte jag skulle passa fint som ett väggord ovanför hennes säng. Jag beställde det på siten My first room! Visst blev det fint?!







Här är en bild hur det såg ut före det att jag målade väggen. Det märks inte så mycket på bilden, men rummet kändes ganska kallt och opersonligt då.

Nu känns rummet mycket varmare och lampan har också kommit upp i taket!

Tack far för det!


Nu ska vi äta kantareller till kvällsmat! Mums!
Kram på er!

1 kommentar:

Marina sa...

Ser ut som ett mysigt rum till Linnea.

Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails