söndag 6 juli 2008

Färdig!

Nu är den gamla köpmansdisken klar med knoppar och allt och så här blev det:


Nu står den på sonens rum och används som byrå.


Den här fina planschen är från Majas alfabet av Lena Andersson

Johannes har fått en ny läslampa och på den hänger hans gamla Converseskor


Den här mätstickan har jag knåpat ihop av saker från Panduro. Det fattas dock några foton! ;O)



De här fina och annorlunda bokstäverna har jag hittat hos Ateljé Vidagård utanför Lessebo.

Kram för denna gången!



5 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Rummet ser jättefint ut, skorna var ju bara SÅ söta !!!

: )

kram, Jenny

<3

Marina sa...

Det blev ju hur fint som helst.

Brunkullan sa...

Så fint! Sålde min gamla köpmandisk innan vi köpte stugan, och innan jag kom fram till att jag gillar den lantliga shabby chic stilen igen...snyft:(

Converce skorna är bedårande!

Susanne

Hem och Lycka sa...

Vilket finfint barnrum och skänken blev ju kanon! kram!

Stina sa...

Superfint!
Du är väldans duktig du, vännen. Kramis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails