onsdag 29 augusti 2007

Några nyheter i huset.

Sedan jag var jätteliten så har jag alltid drömt om att kunna titta ut på hästar från mitt fönster. Nu har drömmen blivit sann och här ser ni först en bild på hagen utanför vårt hus. Här går tre nordsvenskar, en travare och en islandshäst. Visst är det mysigt? Min lille kille älskar dem...




Här är en lite nyare bild från badrummet. Nu har äntligen handdukskrokarna kommit upp. Idag är jag iväg för att leta efter en gammeldags spegel istället för den här.



Här, äntligen mitt efterlängtade tassbadkar!!!


Den här anslagstavlan hittade jag hemma hos föräldrarna. Den har min mamma gjort till mig en gång när jag var i tonåren. Jag funderar på att ha den i min pysselhörna! Vad tycker ni? Är den för puttignuttig?

Vi ses snart igen! Kramis!

6 kommentarer:

"M" sa...

Det där badkaret vill jag åxå ha, har ett men en modernare, billigare variant. Jättefint. Trevlig blogg åxå.Tittar ofta in. Jag är nybörjare i denna värld, min blogg heter "Hjärtan på tråd" handlar om inredning, loppisfynd och gamla grejer samt trädgård. Titta gärna in hos mej.Kram M

Anonym sa...

Så härligt det är med Shabby Chic :-)

Madicken sa...

m. Jag tittar in lite senare!

Niklas: Visst är det! ;o)

Anonym sa...

badkaret är underbart! vilken söt blogg du har! hit kommer jag tillbaka!
trevlig helg!

Anonym sa...

Gud vilket härligt badkar! Åh, så avis jag blir! :P Jättefina fönster ni hade hemma hos er med, man kan aldrig få nog av kryss är min filosofi ;)

Jill sa...

Hej!
blev hit skickad av din syster hon sa att vi hade samma badrumsinredning! ojdå vad de stämmde.Bra smak du har*ler*

ha en fin kväll!
kram jill

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails